تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816688151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیسات زیربنایی شهر شال با تردد خودروهای سنگین آسیب جدی دیده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین زاهدپور:
تاسیسات زیربنایی شهر شال با تردد خودروهای سنگین آسیب جدی دیده است
قزوین- خبرگزاری مهر: مديركل دفتر شهري استانداري قزوین گفت: تردد روزانه 800 دستگاه خودروی سنگین در شهر شال به تاسیسات زیربنایی این شهر آسیب جدی زده است.



به گزارش خبرنگار مهر، ايرج زاهدپور روز سه‌شنبه در جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش شال گفت: اولين و مهمترين پروژه در حوزه عمران شهري شال تكميل پروژه فاضلاب اين شهر است که باید با جدیت پیگری شود. وی افزود: این پروژه از سال 82 آغاز شده و تاكنون 34 ميليارد ريال براي اجراي آن هزينه شده است. زاهدپور بیان کرد: به منظور تكميل شبكه، خط انتقال و تصفيه خانه فاضلاب اين شهر در حال حاضر بالغ بر 100 ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است كه اميدواريم با پيگيري لازم برای جذب اعتبارات دولتي و رديف هاي ملي نسبت به اجراي هرچه سريعتر اين پروژه اقدام شود. مديركل دفتر امور شهري استانداري از تصويب ساخت كمربندي در بخش جنوبي اين شهر خبر داد و اظهارداشت:اجرای طرح كمربندی از کنار رودخانه خررود كه از قسمت جنوب شرقی اين شهر عبور می كند می تواند از تردد و ورود و خروج كاميون ها و ماشين آلات سنگين به داخل شهر جلوگيری كند. این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 800 دستگاه خودرو سنگين در اين شهر وجود دارد كه تردد روزانه اين كاميون ها علاوه بر آلودگی صوتی، ناامنی روانی، تصادف و حوادث غيرمترقبه، تخريب تاسيسات زيربنايی و خدماتی اين شهر را بدنبال داشته است. زاهدپور از احداث دو ميدان اصلی در ورودی و خروجی شهر شال هم خبر داد و بیان کرد: درخصوص ميادين ورودی و خروجی اين شهر در شورای ترافيك شهرستان و استان تصميم گيری خواهد شد. وی در مورد تخصيص 60 هزار ميليارد ريال برای شهرهای زير50 هزار نفر جمعيت از محل ارزش افزوده هم مطالبی بیان کرد و افزود: اين اعتبار از طريق سازمان همياری شهرداری های كشور تخصيص يافته كه با توزيع اين اعتبارات رقم قابل توجهی به شهرهای استان از جمله شهر شال اختصاص خواهد يافت. در ادامه پيمان پيرمرادي مدیرکل دفتر فنی  استانداری قزوین هم در این جلسه گفت: پروژه استخر سرپوشيده شال در حال حاضر بيش از 30 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و در ردیف پروژه هايي است كه مي تواند براي سرمايه گذار سودآور باشد و بخشي از نياز شهروندان در اين مناطق را مرتفع كند. وي افزود: طرح خانه فرهنگ شال از ديگر پروژه هاي نيمه تمام  اين شهر محسوب مي شود كه در حال حاضر 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد. مديركل دفتر فنی استانداری يادآورشد: براي واگذاري اين دو پروژه فرهنگی و ورزشی به بخش خصوصی و شهرداری آمادگی داریم. پیرمرادی بیان کرد: طرحهای نيمه تمام بايد هرچه سريعتر از بلاتكليفی خارج شوند و پروژه هایی كه بیش از 50 درصد پيشرفت فيزيكی دارند در اولويت طرح های عمرانی برای تخصيص اعتبارات در كميته های برنامه ريزی شهرستان ها قرار گيرند. وی با اشاره به پروژه 132 واحدی مسكن مهر شال گفت: دستگاههای خدمات رسان نسبت به انجام تعهدات خود درخصوص اين پروژه اقدام كنند تا شرايط برای واگذاری بخش زیادی از اين واحدها به متقاضيان تا مهرماه سال جاری فراهم شود.  


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن