تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسمات تودیع و معارفه در وقت غیر اداری برگزار شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حجت السلام شکوری: مراسمات تودیع و معارفه در وقت غیر اداری برگزار شود خبرگزاری پانا: امام جمعه خوی گفت: برگزاری مراسمات تودیع و معارفه در زمان اداری کار درستی نیست.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 21:42



به گزارش خبرنگار پانا از خوی، حجت السلام والمسلمین سید رضی شکوری امام جمعه شهرستان خوی در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرازی از نامه امیرالمومنین به مالک اشتر اظهار داشت: کسانی که مسئول هستند مدیریت برنامه های برخی از بندگان خدا را بر عهده دارند.
 
وی با تقدیر از فعالیت های فرماندار جدید و اشراف خوب وی به خوی به برخی از فعالیت های فرماندار در این مدت کوتاه اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسه و پیگیری حل مشکلات دانشکده دولتی و پیگری از سر گیری فعالیت فرودگاه خوی را میتوان از نمونه اقدامات خوی فرماندار جدید دانست و امیدوار بود به اینکه در آینده ای نزدیک شاهد تحولات چمشگیری در خوی باشیم.
 
حجت السلام شکوری در مورد چند بحث حاشیه ای نیز گفت: امام جمعه در تمامی شهرستان دارای بالاترین مقام معنوی میباشد و ماهم به این جایگاه معتقدیم واین جایگاه باید حفظ شود.
 
امام جمعه خوی گفت: اگر کسی بدین بهانه که با امام جمعه اختلاف دارد در نماز عبادی و سیاسی جمعه شرکت نکند خیانت کرده است زیرا شرکت در نماز جمعه وظیفه دینی و انقلابی هر مسلمان و ایرانی است.
 
حجت السلام شکوری با انتقاد به نحوه برگزاری مراسمات تودیع و معارفه گفت: مراسمات تودیع و معارفه نباید در وقت اداری برگزار شود و باعث اتلاف وقت ارباب رجوع در ادارات بدلیل عدم حضور روسا شود بلکه باید در وقت غیر اداری برگزار شود و همچنین باید در انتخاب عوامل اجرایی یک مراسم از جمله مجری،قاری و.........دقت کافی بکار گرفته شود زیرا باید همگی عوامل اجرایی یک مراسم مخصوصاً مجری از ادب و اخلاق بالایی برخودار باشند.
 
وی تصریح کرد: اگر از امام جمعه انتظار حضور و سخنرانی در مراسم یا همایش را دارند باید از قبل هماهنگی لازم را انجام دهند.
 
امام جمعه خوی با اشاره به این که به هیچ وجه عطش سخنرانی ندارد خاطر نشان کرد: من یک استاد حوزه هستم و هیچ موقع برای سخنرانی در یک مراسم تودیع و معارفه یا هر برنامه ی دیگری حاضر نیستم کلاس حوزه خود را تعطیل کنم.
 
حجت السلام شکوری در پایان خاطر نشان کرد: با تفاهم و همکاری بیش از پیش کارها را باید پیش ببریم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن