تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آئین تودیع و معارفه ی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری آئین تودیع و معارفه ی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین خبرگزاری پانا: در آئینی با حضور سردار صدیقی فرمانده سپاه روح ا.. استان مرکزی سرهنگ علیرضا براتعلی بیه عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خمین معارفه و سرهنگ اسدی تودیع شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ساعت 14:12



به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندار خمین در این آئین گفت: ماموریت های سپاه و تلاش های گوناگون این عزیزان سبز پوش همیشه نشان داده که کشور ما دارای ظرفیت های لازم برای رویا رویی با هر گونه  سختی و تهدید است. سید مهدی ساداتی افزود: امید می رود با تبلور اندیشه های امام راحل در شهر خمین و با همت سپاهیان غبار فقری که بر این شهر نشسته را زدوده و با فعالیتهایی که بسیج سازندگی در هر سطحی از استان و مجموعه ی سپاه و بسیج دارد با امید به آینده و انسجام در حول محور ولایت که برای ما یک تکلیف است تلاش کنیم و شهری آباد، یکدل و همراه و هماهنگ در پیشبرد اهداف انقلاب بسازیم. وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تفکر بسیجی، فرهنگ ایثار و شهادت را با بهره گیری از عنصر فرهنگ نه تنها در میهن اسلامی ایران بلکه در جای جای دنیا رقم بزنیم و آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است را  تحقق بخشیم. در ادامه سرهنگ مسعود اسدی گفت: هر کس دلش با انقلاب است بسیجی محسوب می شود، کسانی که دل و عشقشان این است که برنامه های انقلاب اسلامی و اهداف امام خامنه ای(مدظله العالی) در امور داخلی و جنگ نرم پیش رود بسیجی است. وی ادامه داد: در اجرای منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی نظام شجره ی طیبه ی صالحین جز اولویت های بسیج است. سرهنگ اسدی با ارائه ی گزارش عملکردی افزود: تشکیل 500 حلقه معرفتی در سطح شهرستان و روستاهای خمین، برگزاری اردوهای هجرت، پرداخت 5 میلیارد تومان وام اشتغال زایی، برگزاری نشست های بصیرتی، کمک در احداث درمانگاه، تهیه ی یک آمبولانس و کمک به بهداشت و درمان شهرستان ، اجرای پروژه های محرومیت زدایی و ساخت خانه ی عالم برنمه هایی بود که در اولویت قرار داشتند و به تحقق رسیدند. وی در ادامه گفت : هدف برنامه ی بسیج جذب نیرو و ارتقاء و ساماندهی آنها بوده که با اقدامات و کمک همه ی مسئولین توانستیم این امر مهم را در حد بسیار عالی انجام داده و به تحقق اهداف بپردازیم .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن