تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي مديرجديد کميته امداد شهرستان کهگيلويه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۵ب.ظ)
معرفي مديرجديد کميته امداد شهرستان کهگيلويه در مراسمي از زحمات عنايت رحيمي نيا مدير سابق کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان کهگيلويه تقدير و امراله فروزنده به عنوان مدير جديد کميته امداد اين شهرستان معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با حضور مسئولان ارشد استاني و شهرستاني مراسم توديع و معارفه مديرکميته امداد شهرستان کهگيلويه برگزار شد.
مديرکل کميته امداد استان در اين مراسم، اظهار کرد: اولويت برنامه هاي کاري کميته امداد توانمند سازي خانواده هاي مددجو در راستاي رفع نياز هاي آنان مي باشد.
سيدغلامرضا متقي در خصوص ترويج فرهنگ احسان و نيکوکاري در جامعه و لزوم نهادينه کردن اين فرهنگ در بين مردم، افزود: احسان و نيکوکاري از ويژگي هاي يک مسلمان است و بارها در قرآن کريم بر اين امر مقدس تأکيد شده است.
وي تصريح کرد: کميته امداد مزين به نام امام راحل(ره) و زيرمجموعه مقام معظم رهبري است و هيچ کس حق ندارد کمک هاي مردمي را در مسيرهاي انحرافي مصرف نمايد.
متقي با بيان اينکه نيروي انساني به عنوان محور توسعه در کميته امداد مورد توجه قرار مي گيرد، خاطرنشان کرد: در کميته امداد آزادي بيان وجود دارد و هميشه با همکاران خود در تعامل و در اتاق مدير به روي کارمندان و مردم باز است.
مديرکل کميته امداد استان بابيان اينکه در کميته امداد شايستگي، انصاف و عدالت مطرح است، اذعان کرد: منطقه گرايي خط بازي و سياسي کاري از اصول اساسي اين نهاد حمايتي به دور است.
وي با اشاره به اينکه مسئوليت در نظام مقدس جمهوري اسلامي يک نوع آزمايش و امتحان الهي است، گفت: مسئوليت به معناي مديريت جهادي توأم با اخلاص براي جلب اعتمادمردم و خدمت صادقانه و بي منت به اين ملت مورد نظر است.
متقي از زحمات عنايت رحيمي نيا مدير سابق کميته امداد کهگيلويه که 21سال به عنوان مدير در استان به خدمت پرداخت، تجليل و براي مدير جديد آرزوي توفيق و سربلندي نمود.
مدير سابق کميته امداد کهگيلويه در اين مراسم با اشاره به اينکه خدمت به خلق خداوند مهم ترين محبت الهي به يک مدير است، گفت: مديريت يعني برنامه ريزي براي رسيدن به اهداف و آرمان هاي يک نظام و به معناي سلطه گري و رياست تلقي نمي شود.
عنايت رحيمي نيا با ارائه گزارشي از عملکرد چند ساله خود در کميته امداد شهرستان کهگيلويه، گفت: 9هزار خانوار با جمعيتي بالغ بر 25هزار نفر تحت حمايت کميته امداد شهرستان کهگيلويه قرار گرفته که از تمام خدمات اين نهاد بهره مند مي شوند.
وي با بيان اينکه در طول 21سال خدمت خود در کميته امداد امام خميني (ره) تمام تلاش خود را براي خدمت صادقانه به مردم به کار برده است،افزود: اين نهاد در 32 سرفصل کاري به خدمت رساني به مددجويان پرداخته و همواره مهم ترين سرفصل کاري را بحث فرهنگي و خدمات دهي به دانشجويان و دانش آموزان قرار داده است.
رحيمي نيا بيان کرد: در راستاي کار فرهنگي برگزاري همايش روز خانواده با حضور 150 نفر از زنان سرپرست خانوار و همايش تجليل از 250دانشجو و طلاب ديني شهرستان تنها گوشه اي از خدمات پرسنل تلاشگر کميته امداد شهرستان کهگيلويه است.
وي اذعان کرد: در حال حاضر بيش از1000 دانشجو و 150 طلبه تحت حمايت کميته امداد اين شهرستان در مقاطع تحصيلي مختلف مشغول به تحصيل در دانشگاههاي آزاد، پيام‌نور، علمي کاربردي و حوزه‌هاي علميه مي‌باشند.
رحيمي نيا همچنين به جمع آوري يک ميليارد و 800ميليون ريال زکات در سال گذشته، پرداخت 5هزار و 500 مورد تسهيلات در چهار سال گذشته در راستاي اشتغال زايي مددجويان اشاره کرد و کسب رتبه برتر در ارزيابي مجتمع‌هاي فرهنگي کميته امداد در سطح استان را از جمله موفقيت‌هاي کميته امداد شهرستان کهگيلويه در سال گذشته برشمرد.
مدير جديد کميته امداد شهرستان کهگيلويه نيز در اين مراسم، گفت: براي ارايه خدمات مطلوب تر به مددجويان از همه ظرفيت هاي اين شهرستان و کمک مسئولين استفاده خواهد شد.
امرالله فروزنده افزود: يکي از اولويت هاي کاري در کميته امداد استفاده از توان مسئولين براي ريشه کني فقر در شهرستان کهگيلويه است.
وي مبارزه با فقر، توجه به جايگاه ارزشمند کميته امداد در ارايه خدمات مطلوب تر و توجه ويژه به کارهاي فرهنگي براي تحقق شعار سال را از ديگر اولويت هاي کاري خود در اين نهاد ذکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن