تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820565283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای سطح سلامت مددجویان از برنامه های مهم کمیته امداد کهگیلویه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتقای سطح سلامت مددجویان از برنامه های مهم کمیته امداد کهگیلویه است یاسوج - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه گفت: ارتقای سطح سلامت و شاخص های بهداشتی مددجویان زیر پوشش جزو مهمترین برنامه های این نهاد حمایتی است.


عنایت رحیمی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه توجه جدی به وضعیت بهداشت و سلامت مددجویان زیر پوشش به ویژه بیماران است.
وی بیان کرد: در این راستا در تمام سرفصل های بهداشتی و درمانی شامل برگزاری کلاس های آموزشی مبارزه با بیماری ها و توزیع اقلام بهداشتی، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی و پرداخت هزینه درمان بیماران خدمات قابل توجهی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه ارایه می شود.
رحیمی نیا اظهار کرد: پارسال به منظور افزایش سطح سلامت و بهداشت خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه 131 سرویس بهداشتی برای مددجویان با رعایت روش های مهندسی و بهداشتی احداث و در اختیار افراد دارای شرایط قرار گرفت.
وی عنوان کرد: اعتباری افزون بر 797 میلیون ریال در زمینه ساخت این تعداد سرویس بهداشتی هزینه شد.
رحیمی نیا برگزاری دوره های بهداشتی، ارایه خدمات بیمه ای و مشاوره های تغذیه ای و کمک به بیماران خاص را از سایر خدمات بهداشتی و درمانی ارایه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه برشمرد.
7535/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن