تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار مسئولين کميته امداد استان کهگيلويه و بويراحمد با نماينده ولي فقيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
ديدار مسئولين کميته امداد استان کهگيلويه و بويراحمد با نماينده ولي فقيه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علي (ع) و ايام اعتکاف مديرکل و مديران و روساي ستادي کميته امداد استان با نماينده ولي فقيه در استان ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله سيد شرف الدين ملک حسيني در اين ديدار با اشاره به ايام باسعادت ميلاد اميرامومنين(ع)، اظهار داشت: هر کس به قدر نماز و عبوديتش و به قدر انفاق و احسان و زکاتش مي تواند به ولي و خدا نزديک تر باشد.
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: انفاق و خير و نفع رساندن به ديگران نتيجه هدايت خداوند است.
آيت الله ملک حسيني با تقدير و تشکر از امدادگران و آرزوي توفيق الهي براي آنان، بيان داشت: هر امدادگري بايد افتخار کند که پاي خود را جاي پاي حضرت علي(ع) بزرگترين امدادگر تاريخ مي گذارد.
نماينده ولي فقيه در استان به اعتمادسازي در بين مردم اشاره کرد و گفت: عدم تبعيض و رعايت عدالت اعتماد مي آورد و تبعيض باعث بي اعتمادي مي شود.
حضرت آيت الله ملک حسيني خاطرنشان کرد: تلاش براي برقراري عدالت، خدمت بي منت، و حمايت از محرومين و نيازمندان تلاش مقدس است.
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه تلاش براي اينکه حمايت ها به صورت وام باشد تا صدقه و کمک هاي بلاعوض ديگر، اين تلاش مقدس تر است، گفت: خداوند ثواب قرض را به 18 برابر وصدقه را10برابر مي دهد و موفقيت در قرض بيش از صدقه است چون در قرض استقلال و مناعت انسانها حفظ مي شود و کرامت انساني محفوظ مي ماند.
آيت الله ملک حسيني افزود: در اين راستا بايد آموزش هاي لازم داده شود و مديريت علمي و نظارت نماييم تا اين پول که به صورت وام پرداخت ميشود تبديل به يک سرمايه شود و سودآوري داشته باشد.
وي به تشکيل تعاوني ها اشاره کرد و گفت: بايد با مديريت و در قالب تعاوني ها مشکلات مرتفع گردند و تمامي ظرفيت ها براي يک نتيجه مثبت و مفيد يکجا جمع شود.
نماينده ولي فقيه در استان مديريت جهادي را مديريت همه جانبه با رويکرد اخلاص محوري خواند و گفت: در راستاي رفع مشکلات همه بايد تلاش کنيم و دست به دست هم داده و با تعامل و همکاري خدمت رساني مطلوب تري به مردم و بخصوص نيازمندان ارائه دهيم.
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان در اين ديدار به رويکردهاي اساسي کميته امداد اشاره کرد و گفت: جهت گيري کلي ما به منظور توانمندي و استقلال اقتصادي و ترويج فرهنگ کار و اصلاح سبک زندگي و تحکيم مباني خانواده و ارتقاء فکري و فرهنگي خانواده ها مي باشد.
سيدغلامرضا متقي افزود: دومين رويکرد توسعه فرهنگ انفاق و احسان و کاهش تصدي دولت در اين امر و به نوعي تأمين هزينه هاي فقرزدايي توسط مردم از طريق شبکه نيکوکاري و ترويج فرهنگ انفاق، صدقات است و تبيين و ترويج اين امر مستلزم وقت و برنامه ريزي و تأمين زيرساخت هاي عمومي لازم مي باشد.
وي کمک به رشد و ارتقاء تحصيلي دانش آموزان و جلوگيري از ترک تحصيل، تقويت بنيه علمي دانش آموزان، بهينه سازي درخصوص اوقات فراغت و شناسايي استعدادهاي آنها را از هدفگذاري هاي فرهنگي اين نهاد برشمرد.
متقي افزود: ايجاد سرپناه براي مددجويان يکي ديگر از اقدامات کميته امداد است که از زيرساخت هاي اساسي مي باشد و اين نهاد توجه خاصي به اين امر دارد.
مديرکل کميته امداد استان به برنامه ريزي در خصوص بحث ازدواج مددجويان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ميزان طلاق در بين مددجويان2دهم درصد مي باشد و اين از موفقيت هاي کميته امداد مي باشد.
متقي خاطرنشان کرد: اعتمادسازي و جلب اعتماد مردم از مهمترين اهداف اين نهاد است که از يک عده از مردم کمک بگيريم و به عده ي ديگري کمک رساني نماييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن