تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818102089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه سیما و شهرک تلویزیونی راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

موزه سیما و شهرک تلویزیونی راه اندازی می شود تهران- ایرنا- معاون مدیر عامل سازمان صدا و سیما، مرکز تولید و فنی سیما را مامور تاسیس موزه سیما کرد تا لباس ها، دکورها و تمامی یادگاری های مجموعه های تلویزیونی ماندگار شود.


به گزارش روز شنبه ایرنا، علی دارابی در آیین نکوداشت برگزیدگان مرکز تولید و فنی سیما گفت: سیما فعال شدن هفت شبکه دیجیتال را مرهون زحمات همکاران تلویزیون از جمله تولید و فنی می داند و البته استودیوهای تلویزیون باید به تجهیزات و امکانات لازم مجهز و از همه امکانات با مدیریت شایسته استفاده شود.
وی با اشاره به تلاش معاونت سیما برای تولید آثار برتر و بهتر تلویزیونی گفت: شهرک بزرگ تلویزیونی به مساحت بیش از یک هزار هکتار در حومه تهران در مرحله خرید و تملک است که می تواند قطب تولید آثار تلویزیونی در منطقه و خاورمیانه باشد.
دارابی با تاکید بر این که باید مردم بهترین تصاویر با بهترین فرمت ها را در قاب تلویزیون ببینند گفت : با توجه به رشد شتابان فناوری و تکنولوژی حیرت آور رسانه ای جهان آینده پژوهی ضرورتی انکار ناپذیر است و رسانه ملی و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید هرچه بیشتر خود را برای بهره گیری از این رشد سریع آماده کند و با آن همراه شود.
معاون مدیر عامل سازمان صدا و سیما افزود: باید برای گذر از آنالوگ به دیجیتال برنامه داشته باشیم و استفاده از بستر اچ دی باید به نهضت بزرگ تبدیل شود.
معاون سیما در بخش دیگری از سخنان خود صداپیشگان و دوبلورها را از ذخیره ها و گنجینه های بزرگ رسانه ملی و سرمایه های بزرگ اجتماعی کشور توصیف و بر ضرورت حمایت مادی و معنوی از آنان تاکید کرد.
دارابی اظهار داشت: معاونت سیما در صدد است تا نکوداشت سالانه برای دوبلورها برگزار کند تا بتواند به نحو بهتری از تلاش های آنان قدردانی کنند.
وی افزود: نسل جوان و جدید حوزه صداپیشگی باید با سرمایه های عظیم این حوزه بیشتر آشنا شوند و از طرف دیگر با کشف استعدادهای جدید و جوان، جانشین پروری کنند.
این گزارش به نقل از روابط عمومی صدا و سیما حاکی است که وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بودجه و اعتبار لازم برای صداپیشگان و دوبلور ها همانند مجموعه تلویزیونی الف ویژه فراهم شود، به آموزش لازم برای صداپیشگان جوان توجه و اسامی دوبلورهای هر فیلم یا سریال در تیتراژ آن ثبت شود.
فراهنگ(1)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن