تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805044119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق ميراث فرهنگي و صداوسيما براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
توافق ميراث فرهنگي و صداوسيما براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني گردشگري معاون حقوقي، مجلس و امور استان‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور از توافق با صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران براي راه اندازي شبکه مستقل گردشگري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ اسدالله درويش اميري در مراسم توديع و معارفه مديرکل پيشين و جديد اداره کل ميراث فرهنگي استان خراسان جنوبي با اشاره به نامگذاري امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ» اظهارکرد: ميراث فرهنگي تنها سازماني است که هم متولي فرهنگ غني و تاريخي ملت ايران و هم نقش اساسي و کليد در زمينه اقتصادي دارد.
وي با بيان اينکه ميراث فرهنگي ميراث چند هزار ساله است که به ما رسيده است و ما بايد پاسدار و نگهبان اين ميراث باشيم؛ ادامه داد: ميراث فرهنگي مهم ترين سند شناسنامه اي ملت ايران است.
معاون حقوقي، مجلس و امور استان هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور با اشاره به وجود بيش از يک ميليون اثر تاريخي در کشور، بيان داشت: متاسفانه در در پاره اي از موارد خسارت هاي جبران ناپذيري به ميراث فرهنگي کشور وارد شده است.
وي با اشاره به تمدن بالاي هفت هزار ساله کشورمان بيان کرد: متاسفانه به ميراث فرهنگي و گردشگري کشورمان کم پرداخته شده است.
ايران منادي گردشگري حلال در جهان است
درويش اميري با بيان اينکه ايراندر حوزه گردشگري زيارتي مي تواند حرف اول در دنيا را بزند، تصريح کرد: ايران منادي گردشگري حلال در سطح کشورهاي جهان است.
وي با بيان اينکه بناي هاي تاريخي سرمايه غني براي کشور است؛ عنوان کرد: با عنايت مجلس سازمان ميرث فرهنگي در رديف بهره مندي از اعتبارات صندوق توسعه ملي قرار گرفته که اين گام مثبتي در حوزه گردشگري است.
معاون حقوقي، مجلس و امور استان هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور عنوان کرد: اهمييت گردشگري از نگاه تيزبين رهبري نيز دور نبوده و ايشان در تمامي سفرهاي استاني خود به موضوع گردشگري پرداخته اند.
وي با بيان اينکه در زمينه گردشگري خارجي در کشور بايد اظهار تاسف کرد؛ افزود: در سال 2013 آمار ورودي به کشور چهار ميليون بوده و آمار خروجي از کشور هشت ميليون نفر.
وي با بيان اينکه گردشگري دومين اقتصاد ايران بعد از نفت است، ادامه داد: ايران از فرهنگ غني اسلامي رخوردار است و مي تواند در زمينه جذب گردشگر نيز موفق عمل کند.
درويش اميري در زمينه راه اندازي شبکه مستقل گردشگري نيز گفت: توافق با صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران براي راه اندازي شبکه مستقل گردشگري انجام شده است.
قابليت‌هاي گردشگري خراسان جنوبي ناشناخته مانده است
معاون امور حقوقي و استانهاي سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي کشور با اشاره به وجود بيش از 1400 اثر تاريخي در استان خراسان جنوبي گفت: 716 اثر تاريخي در فهرست آثار ملي کشور به ثبت رسيده است.
وي همجنين به فعاليت 14 موزه در اين استان اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگري در استان خراسان جنوبي قابليت هاي فراواني وجود دارد اما متاسفانه ناشناخته مانده است.
وي با اشاره به وجود مجتمع هاي آب درماني در اين استان به عنوان يکي از قابليت هاي گردشگري در حوزه سلامت ادامه داد: متاسفانه اين قابليت‌ها کم شناخته شده و براي گردشگري سرمايه‌گذاري نکرده‌ايم.
معاون حقوقي، مجلس و امور استان‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور تاکيد کرد: بايد زير ساخت‌هاي توسعه گردشگري را در سطح استانها فراهم کنيم.
سخنراني معاون ميراث فرهنگي کشور براي قدراني از معلمين در مراسم توديع و معارفه
در مراسم توديع و معارفه مديران ميراث فرهنگي خراسان جنوبي معاون امور حقوقي و استانهاي سازمان ميراث فرهنگي بيش از نيمي از وقت خود را در خصوص هفته معلم و پاسداشت مقام معلم صحبت کرد و گفت: چون خودم يکي از فرهنگيان کشور هستم در اين جلسه جاي دارد تا به مناسبت هفته معلم از خدمات اين عزيزان قدرداني کنيم.
درويش اميري بيان داشت: شهيد مطهري انديشمند روشنفکر و روشن بيني بود که در مقابل ناملايمات عصر خود و عناصر منحرف فکري محفل دانشگاه را تخريب نکرد بلکه راه را براي خودش باز کرد.
وي اظهارکرد: اميداست همه کساني که راه مطهري را شناخته اند با جامعه و نسل جوان به روش اين شهيد بزرگوار برخورد کنند.
معاون حقوقي، مجلس و امور استان هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور با بيان اينکه معلمي رکن اصلي تعليم و تربيت است، ادامه داد: شاهد هستيم در تکريم و حفظ حرمت معلمين کوتاهي هايي صورت گرفته اما اين کوتاهي ها نبايد آنها ار از حفظ اين رکن يعني تعليم و تريبت فراموش کند.
وي با بيان اينکه همه ما به نوعي در خانواده آموزش و پرورش سهيم هستيم؛ عنوان کرد: در جامعه اسلامي با خود پيمان ببنديم حرمت و احترام معلم را در جامعه حفظ کنيم.
درويش اميري با اشاره به اينکه شغل معلمي سرآمد همه شغل ها است، تصريح کرد: متاسفانه امروز برخي سعي مي کنند از اين مسئوليت فرار کنند.
وي عنوان کرد: تربيت از سه رکن خانواده، جامعه و آموزش و پرورش تشکيل شده است و ما بايد تلاش کنيم جايگاه معلمين را در جامعه قوت ببخشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن