تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص35 میلیارد ریال برای توسعه فضاهای فرهنگی ، ورزشی و گردشگری نمین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیرمودن خبر داد اختصاص35 میلیارد ریال برای توسعه فضاهای فرهنگی ، ورزشی و گردشگری نمین اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 35 میلیارد ریال برای توسعه فضاهای فرهنگی ، ورزشی و مناطق گردشگری شهرستان نمین خبر داد.


کمال الدین پیرموذن روز دوشنبه در نشستی با فرماندار و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان نمین افزود: 10 میلیارد ریال اعتبار اولیه نیز از محل اعتبارات نمایندگان مجلس برای احداث ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین تخصیص یافته است.
وی با بیان این که عملیات تعیین مکان برای این مجتمع به پایان رسیده و سه هزار و 55 متر مربع زمین در داخل شهر نمین به این امر اختصاص یافته گفت: عملیات اجرایی این پروژه که یکی از دغدغه های مردم و فرهنگیان منطقه است به زودی آغاز می شود.
پیرموذن همچنین 15 میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی محور ارتباطی بزرگراه اردبیل - آستارا به منطقه گردشگری فندقلو ، 5 میلیارد ریال برای احداث ساختمان فرهنگسرای عنبران و پنج میلیارد ریال برای احداث مجتمع ورزشی روستای ننه کران از توابع شهرستان نمین اختصاص داد.
وی استفاده از ظرفیت های منطقه ای و مشارکت دادن مردم در امورات فرهنگی و بهره گیری از هنر مدیریت روز و فاینانس در جذب سرمایه گذاران به منطقه را در راستای تقویت مسائل فرهنگی و اقتصادی نمین موثر دانست.
وی از فرماندار نمین خواست در انتخاب و معرفی مسوولان شهرستانی و زیر مجموعه های اداری خود از نیروهای بومی استفاده کند.
وی همچنین به تقبل آبرسانی به یک روستای فاقد آب در شهرستان نمین اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات عدیده کمبود آب شرب در روستای کلش از توابع بخش عنبران قصد دارم اعتبار موجود در این زمینه را به آبرسانی به این روستا اختصاص دهم.
این نماینده مجلس از پیگیری جدی استقرار دانشگاه آزاد در شهر نمین هم خبر داد و افزود: رایزنی با مسوولان کشوری در این زمینه رو به اتمام است.
به گزارش ایرنا ، فرماندار نمین هم در این نشست با اشاره به ظرفیت های بالقوه فراوان موجود در زمینه فرهنگی در مردم و منطقه نمین ، نبود مراکز فرهنگی و هنری برای جذب نوجوانان و جوانان را از مهم ترین مشکلات این شهرستان ذکر کرد.
وی از فقدان شعبه دانشگاه آزاد در شهرستان شهره به فرهنگ و ادب نمین انتقاد کرد و خواستار توجه بیش از پیش نمایندگان مجلس و مسوولان ذیربط نسبت به تقویت و توسعه مراکز آموزش عالی در این شهرستان شد.
هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر حاضر در این جلسه نیز از دغدغه ها و مشکلات عرصه فعالیت خود گزارشی داده و خواستار توجه مسوولان به تامین امکانات ، تقویت مقوله های فرهنگی ، اختصاص به موقع اعتبارات و فرهنگ سازی برای بها دادن به فعالان عرصه های فرهنگ و هنر شدند.
شهرستان نمین با 65 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی اردبیل ، همسایگی جمهوری آذربایجان و در جاده ترانزیتی اردبیل به گیلان قرار دارد.
7120/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن