تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813085197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌مندي از خلاقيت مديران جوان در توسعه صنعت كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > صنعت و تجارت و کشاورزی
بهره‌مندي از خلاقيت مديران جوان در توسعه صنعت كشور
وزير صنعت، معدن و تجارت، استفاده از ظرفيت‌هاي مديران جوان را مورد تاكيد قرار داد و از آن به عنوان زمينه لازم براي توسعه صنعتي كشور ياد كرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت زاده در مراسم توديع رئيس و معارفه سرپرست مركز ملي فرش ايران با اشاره به اينكه همواره در كنار صنعت فرش از تاريخ ، فرهنگ و هنر نيز سخن به ميان مي آيد تصريح كرد: از اين رو پرداختن به اين جواهر ديرين كشور، بايد بيش از گذشته مورد توجه مسئولان و فعالان اقتصادي قرار بگيرد. وي با بيان اينكه ارتقاي اين صنعت و بها دادن به آن نيازمند تغيير نگاههاست ابراز اميدواري كرد تغييرات و تحولات انجام شده دراين مركز بتواند اين صنعت را در پيشبرد اهداف خود ياري كند. وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين نقش اين صنعت را در بخش صادرات، ايجاد اشتغال و كارآفريني حائز اهميت خواند . نعمت زاده در ادامه رو آوردن جوانان به اين  صنعت و نهادينه كردن فرهنگ فرش بافي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: براي توسعه صنعت فرش نيازمند استفاده از نيروهاي خلاق و آشنا به كار هستيم از اين رو بسترسازي لازم در بخش تبليغات ، آگاهي بخشي سطح اطلاعات مردم و فرهنگ سازي براي ارتقاء جايگاه صنعت فرش ايراني به ديگر كشورهاي دنيا از رويكردهاي جديدي است كه بايد با جديت دنبال شود. وي در ادامه با اشاره به تجارب اداري و تجاري «حميد كارگر»  به عنوان مولفه هاي حائز اهميت دراين انتخاب افزود: استفاده از نيروهاي جوان، فعال و پويا در صنايع مختلف مي تواند ما را در هر چه پربار تر رسيدن به توسعه و پيشرفت كشور كمك كند. وي يكپارچه سازي، جلب و جذب سرمايه گذاري را از محورهاي مهمي دانست كه نيازمند تمركز بيشتري است. در اين مراسم كه با حضور وزير و جمعي از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت همراه بود با اهداي لوح سپاس از زحمات و اقدامات محمد باقرآقا عليخانيدر دوران تصدي گري اين سمت تجليل شد و حكم سرپرستي مركز ملي فرش به حميد كارگر اعطا شد. حميد كارگر پيش از اين مشاور رئيس مركز ملي فرش ايران و عضو انجمن علمي فرش  ومدرس دانشگاه است.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن