تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آبفای تفت: با مدیریت مصرف از بحران کم آبی جلوگیری کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر آبفای تفت: با مدیریت مصرف از بحران کم آبی جلوگیری کنیم یزد-ایرنا-مدیر آبفای تفت با هشدار به شهروندان برای مدیریت مصرف آب از مردم خواست تا با صرفه جویی از بحران کم آبی جلوگیری نمایند.


علی قادری نسب روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به در پیش بودن گرما و تابستان و افزایش مصرف اب از مردم خواست تا با مدیریت مصرف و صرفه جویی ، مانع بحران کم آبی شوند.
وی به ییلاقی بودن منطقه و عزیمت مردم استان در روزهای پایانی هفته به این شهرستان و باغی بودن اکثر منازل مردم تفت گفت: مقدار مصرف آب مردم شهردر فصل گرما سه برابر زمستان و 430 نفر لیتر در روز می باشد و این در حالی است که نرم مصرف استانی 250 تا 270 نفر لیتر است.
قادری نسب با بیان اینکه برای تولید آب و تامین منابع آبی از همه ظرفیتها استفاده شده مدیریت مصرف آب از سوی مردم و بهینه مصرف کردن را تنها راه مقابله با کمبود آب در فصل گرما دانست و گفت:مردم از طریق آبیاری تحت فشار و قطره ای برای آبیاری درختان منازل خود نیز می توانند 70 درصد از مصرف آب صرفه جویی نمایند.
وی با اشاره به اینکه 40لیتر در ثانیه آب انتقالی به تفت ثابت می باشد گفت:هرچه مردم مدیریت مصرف داشته باشند منابع آبی نامطلوب از مدار خارج و درصد اختلاط آب انتقالی با منابع آبی مطلوب بالاتر رفته و مردم از آب گواراتر و شیرینتری برخوردار خواهند بود.
به گفته وی در غیر این صورت منابع آبی نامطلوب در مدارپابرجا و آب به صورت نامطلوب و ناگوارا به مردم خواهد رسید.
مدیر آب و فاضلاب شهری تفت اظهار داشت: حجم مخزن ذخیره آب 2000 متر مکعبی آب در تفت نیز به 5000 متر مکعب افزایش داده شده است.
وی با تاکید بر مدیریت مصرف و استفاده نکردن آب در موارد غیر ضروری مثل شستن حیاط منازل و خودروهای خود گفت:مقابله با بحران کم آبی فقط به دست خود مردم می باشد.
پنج حلقه چاه مالکی،یک حلقه چاه استیجاری و 40 لیتر در ثانیه آب انتقالی منابع آب شهر تفت هستند.ک/3
7547/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن