تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813200072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوری های نوین عامل مهمی در اعمال عملیات پیشگیرانه در مدیریت بحران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار آذربایجان غربی: فناوری های نوین عامل مهمی در اعمال عملیات پیشگیرانه در مدیریت بحران است ارومیه - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بهره مندی از فناوری های نوین به ویژه در حوزه پیشگیری و تشخیص، بهترین عامل در اعمال عملیات های پیشگیرانه در مدیریت بحران است.


هادی بهادری چهارشنبه شب در آیین تودیع و معارفه مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی افزود: سیستم های ارتباطی، اطلاعاتی، موبایل و ارتباطات ماهواره ای در کنار فناوری های نوینی نظیر GIS و GPS از جمله مواردی است که باید در راستای مهیا کردن آنها بیشتر تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: این فناوری های نوین در کشورهای پیشرفته ای نظیر ژاپن، به خوبی انجام شده و حتی در برخی موارد با اعلام هشدارهای بسیار سریع الکترونیکی، از بسیاری از فجایع و تلفات جلوگیری شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بحران خاصی در استان ایجاد نشده است اظهار کرد: باید به سمت آمادگی بیشتر برای پیشگیری و مقابله با بحران های مختلف پیش برویم چرا که در صورت بروز حادثه با این امکانات نمی شود کاری کرد.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از عدم وجود شبکه لرزه نگاری در استان ادامه داد: وجود این شبکه ها نقش بسیار مهمی در آمادگی در برابر حادثه بسیار مهم زلزله است که با توجه به این امر، با همکاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران قصد داریم 10 ایستگاه در استان راه اندازی کنیم.
بهادری به خسارت های میلیاردی برخی بحران های مستمر نظیر سرمازدگی در استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: می توان از این امر با برنامه ریزی بلندمدت به خوبی جلوگیری کرد و ضررهای میلیاردی را به کشاورزان و اقتصاد استان تحمیل نکرد.
محبوب زارع مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی با قدردانی از اعضای ستاد مدیریت بحران، همکاری آنان را موجب موفقیت های استان در این عرصه در کشور عنوان کرد.
در این آیین با قدردانی از محبوب زارع مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی، امیر عباس جعفری به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران استان منصوب و معرفی شد.
8136/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن