تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813195900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید بر استفاده از فناوری های نوین وسامانه هوشمند در صنعت برق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکید بر استفاده از فناوری های نوین وسامانه هوشمند در صنعت برق تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر نیرو گفت: استفاده از فناوری های نوین و سامانه هوشمند در صنعت برق ضروری است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ستار محمودی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نوزدهیمن کنفرانس شبکه های توزیع برق کشور که در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد، افزود: بهبود روش ها، توسعه تحقیقات پژوهشی وکیفیت خدمات مهندسی از اولویت های صنعت برق کشور است.
وی ادامه داد: با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید این موضوعات مورد پیگیری قرار گیرد.
قائم مقام وزیر نیرو اظهار داشت: توجه ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی از دیگر وظایف و تکالیف ما در صنعت برق است که ثبات اقتصادی را به ارمغان می آورد.
محمودی گفت: عدم تناسب بین هزینه تمام شده برق و تولید یکی از معضلات در این بخش است که حمایت مالی از بخش توزیع، تاسیس واحدهای جدید در شرکت توانیر و همچنین اتخاذ تصمیمات و ارائه راهکارهای جدید به منظور استحکام حلقه ارتباطی صنعت و دانشگاه از دیگر اقدامات وزارت نیرو است.
مرتضی بهادری دبیر اجرایی این کنفرانس نیز گفت: تبادل افکار، تعامل مثبت و سازنده بین پژوهشگران و نیز توسعه فناوری های روز صنعت توزیع برق از جمله دستاوردهای برگزاری این کنفرانس است.
وی افزود: ترویج علم و دانش در صنعت برق، تشویق کارشناسان به امر تحقیقات و مطالعات فنی، محلی برای جذب نشر اندیشه های نوین و همچنین ایجاد محلی به منظور طرح مشکلات صنعت برق در بین صاحب نظران از دیگر اهداف برگزاری کنفرانس است.
حسن غفوری فرد رییس انجمن مهندسین برق و الکترونیک نیز گفت: سهم انرژی در سطح جهان 2 درصد افزایش یافته است.
وی ضمن ترسیم آینده جهانی مصرف برق، افزود: کشورهای آسیایی رتبه نخست در مصرف انرژی را در جهان دارند.
رییس انجمن مهندسین برق و الکترونیک، اظهار داشت: تحقیق و توسعه به منظور تکثر منابع انرژی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر از جمله مواردی است که می تواند صنعت برق کشور را به مرحله اعتدال برساند.
غفوری فرد اضافه کرد: ارتباط بین صنعتگران و دانشگاهیان می تواند زمینه های رشد و اعتلای علمی و پژوهشی در صنعت برق را فراهم سازد.
نوزدهمین کنفرانس شبکه های توزیع برق کشور تا پایان روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.
اقتصام(3)1053**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن