تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکیه بر متخصصان داخلی یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
اقتصاد مقاومتی,متخصصان داخلی
رییس جمهور تاکید کرد: تکیه بر متخصصان داخلی یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی رییس جمهوری تاکید کرد : یکی از محورهای مهم در اقتصاد مقاومتی تکیه بر نیروهای انسانی کارآمد و متخصص داخلی و ایجاد اشتغال مولد برای جوانان تحصیلکرده کشور است.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی صبح امروز (یکشنبه) به ریاست دکتر روحانی رییس جمهوری و با حضور اعضاء تشکیل شد. در این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از برنامه های آن وزارت خانه در زمینه ایجاد اشتغال، در خصوص سند ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه اشتغال از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات که توسط آن وزارتخانه تدوین شده است، توضیح داد.
بر اساس این سند که مشتمل بر ۵ محور ارتقاء و گسترش بازار ، تنظیم مقررات، توسعه و تحول در صنعت، افزایش مهارت و توانمندی نیروی انسانی، تجهیز منابع و تسهیل کسب و کار می باشد، برنامه ایجاد اشتغال برای حداقل سی هزار نفر در سال ۱۳۹۳ در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط به اجرا گذاشته خواهد شد.
همچنین پیش بینی می شود در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در چارچوب این سند هر سال یکصد هزار فرصت شغلی جدید ایجاد گردد.
رییس جمهوری با قدردانی از تلاش های انجام شده در زمینه توسعه بخشی تاکید کرد که یکی از محورهای مهم در اقتصاد مقاومتی تکیه بر نیروهای انسانی کارآمد و متخصص داخلی و ایجاد اشتغال مولد برای جوانان تحصیلکرده کشور است که امید می رود بخشی از این هدف با اجرای برنامه های پیش بینی شده در این سند، تحقق یابد.


یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 21:07    بازدید:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن