تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه جويي دوميليارد ريالي از دستگاه تصفيه روغن در منطقه شمالغرب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴ق.ظ)
يک مقام مسئول عنوان کرد: صرفه جويي دوميليارد ريالي از دستگاه تصفيه روغن در منطقه شمالغرب صرفه جويي استفاده از دستگاه تصفيه روغن در طول يکسال براي چهار مرکز انتقال نفت منطقه شمالغرب بيش از دو ميليارد ريال برآورد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از زنجان، مسئول تعميرات و نگهداري واحد مکانيک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران منطقه شمالغرب از صرفه جويي دوميليارد ريالي از دستگاه تصفيه روغن در منطقه شمالغرب خبر داد.
وي گفت: صرفه جويي استفاده از دستگاه تصفيه روغن در طول يکسال براي چهار مرکز انتقال نفت منطقه شمالغرب بيش از دو ميليارد ريال برآورد شده است.
مهندس حسن پور افزود: وجود انواع آلودگي ها شامل ذرات خارجي و رطوبت در روغن موجب تغيير ويسکوزيته، رسوب در مخزن، افزايش اسيديته روغن، آسيب به قطعات روانکاري شونده مانند ياتاقان ها و ايجاد خوردگي در مخزن مي شود.
وي با اشاره به مزيت هاي انجام تصفيه روغن دستگاه ها اظهار داشت: استفاده از دستگاه تصفيه روغن ضمن صرفه جويي قابل توجه در هزينه هاي تعويض روغن توربين ها و الکتروپمپ ها، تضمين کننده عملکرد صحيح دستگاه ها و کاهش صدمات مي شود.
حسن پور اضافه کرد: با جداسازي آلودگي ها از روغن مي توان از کاهش کيفيت روغن جلوگيري کرده و زمان تعويض روغن را افزايش داد.
وي ادامه داد: صرفه جويي در هزينه تعميرات اساسي دستگاه ها، سالم ماندن قطعات کنترل کننده و کاهش چشمگير آلودگي محيط زيست با جلوگيري از تعويض هاي مکرر روغن از ديگر مزاياي انجام اين اقدام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن