تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه جویی در مصرف منابع راهکار دستیابی به اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: صرفه جویی در مصرف منابع راهکار دستیابی به اقتصاد مقاومتی است ساوه- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: صرفه جویی در مصرف منابع و انرژی و بهره مندی از نیروی انسانی ماهر راهکار دستیابی به اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش ایرنا، ˈشهلا میرگلوبیاتˈ روز چهارشنبه در همایش تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی ساوه افزود: با توجه به شرایط موجود و تشدید تحریم ها باید از کمترین امکانات بیشترین استفاده را برد.
وی با اشاره به جایگاه شوراها اظهار کرد: شوراهای اسلامی در شهر و روستا ،اصلی برای مشارکت عمومی است و رسیدگی و خدمات دهی به مردم باید در اولویت امور باشد.
وی بیان کرد: هم اکنون میزان مصرف انرژی در کشور سه تا چهار برابر استاندارد است و اگر از امروز برای منابعی مانند آب، برق، گاز و غیره برنامه ریزی درستی در مصرف نداشته باشیم، آینده درخشانی در انتظارمان نخواهم بود.
میرگلوبیات گفت: می توان از ظرفیت خیران در این شهرستان برای تقویت درمان و سایر بخش ها بهره گرفت.
وی افزود: مقام معظم رهبری در سال های اخیر در زمینه فرهنگ بسیار تاکید کرده اند و دلیل این مهم نیز تقویت فرهنگ به عنوان اصل اساسی در توسعه جامعه است.
وی اظهار کرد: بی توجهی به مسائل فرهنگی سبب افزایش بزه و آسیب های اجتماعی می شود که غفلت از آن گاه نتایج ناخوشایندی به همراه دارد.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز گفت: شوراها باید از فرصت کوتاه خدمتگزاری به مردم به بهترین نحو استفاده کنند و در تمام صحنه ها حضور داشته باشند.
ˈمحمد بهاروندˈ افزود: شوراها رسالت سنگینی در پیگیری امور رفاهی، اجتماعی و اقتصادی برعهده دارند و باید با درایت و تدبیر در توسعه روستاها تلاش کنند.
امام جمعه ساوه نیز گفت: مهم ترین وظیفه شوراهای شهر و روستا رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آن است.
حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ افزود: خدمت به مردم کار بزرگی است و باید اعضای شورا قدردان این فرصت الهی در خدمت به خلق باشند.
بخشدار بخش مرکزی ساوه نیز گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه خاصی به روستا و روستاییان شده است.
ˈاحمد پرهیزکارˈ با اشاره به نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ افزود: توسعه عمرانی و فرهنگی در مناطق روستایی با همکاری مردم و انسجام بخشی دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.ک/2
7337/686/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن