تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818163645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس آموزشکده فنی وحرفه ای شهیدچمران اهواز: خوزستان به پنج آموزشکده جدید نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس آموزشکده فنی وحرفه ای شهیدچمران اهواز: خوزستان به پنج آموزشکده جدید نیاز دارد اهواز –ایرنا -رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز گفت:خوزستان به پنج آموزشکده فنی و حرفه ای جدید نیاز دارد که شهرهای پرجمعیت بهبهان، ماهشهر، دزفول، اهواز و آبادان برای تاسیس این آموزشکده ها در اولویت قرار دارند.


ˈسید بهزاد علویˈ شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از مدرسان نمونه مراکز آموزشکده های فنی و حرفه ای استان خاطرنشان ساخت: با توجه به تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز در رشته های فنی و حرفه ای و کارو دانش، افزایش تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای در خوزستان امری ضروری است.
وی اظهار کرد: در استان خوزستان 33 رشته متنوع فنی و حرفه ای و کاردانش وجود دارد و باید برای تشویق دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته ها، تعداد آموزشکده ها افزایش یابد.
علوی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه فنی و حرفه ای در خوزستان کمبود مراکز آموزشی دخترانه است بیان کرد: آموزشکده فنی و حرفه ای اهواز تنها آموزشکده دخترانه در خوزستان است .
وی با اشاره به اینکه 70 درصد از دروس آموزشگاه های فنی و حرفه ای به صورت عملی است گفت: این در حالی است که تنها 30 درصد از دروس دانشگاهی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه ها به دروس عملی اختصاص دارد.
رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز تصریح کرد: اگر در گذشته سرمایه های کشورهای مختلف، منابع زیرزمینی و نفت و ذخایر بود، اکنون علم و دانش رتبه های کشور ها را در مجامع بین المللی تعیین می کند.
وی اظهار کرد: برابر برنامه پنجم توسعه باید 45 درصد از دانش آموزان فارغ التحصیل هنرستان ها در آموزشکده های فنی و حرفه ای استان پذیرش شوند که به دلیل عدم توسعه آموزشکده ها این رقم برای پسران 12 و برای دختران 10 درصد است.
علوی افزود: بعد از جنگ تحمیلی،خوزستان تنها استانی است که آموزشکده های فنی و حرفه ای هیچ توسعه ای نداشته است.
در پایان این مراسم با حضور حجت السلام و المسلمین ˈسید محسن شفیعی ˈنماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان از اساتید برگزیده آموزشکده های فنی و حرفه ای استان قدردانی کرد.ک /1/7161/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن