تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهت‌گیری آموزشکده فنی و حرفه‌ای بیرجند خوب اما جایگاه آن به خوبی فرهنگ سازی نشده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت الاسلام عبادی:
جهت‌گیری آموزشکده فنی و حرفه‌ای بیرجند خوب اما جایگاه آن به خوبی فرهنگ سازی نشده‌است
بیرجند- خبرگزاری مهر: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت گیری آموزشکده فنی و حرفه ای بسبار خوب است اما فرهنگ سازی خوبی نسبت به جایگاه آن در جامعه ما انجام نشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی صبح چهارشنبه  در جمع دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران (ابن حسام) بیرجند اظهار داشت: آنچه دنیای امروز به آن اهمیت می دهد، آشنایی با فن بوده و این همان چیزی است که متاسفانه در دانشگاههای کشور به آن بی مهری شده است. وی با بیان اینکه در برخی از رشته های آموزشکده های فنی و حرفه ای هیچ بیکاری وجود ندارد و دانشجو بلافاصله بعد از اتمام درس، مشغول به کار می شود، تصریح کرد: در دنیای امروزی افرادی که به فنون و علم کامپیوتر آشنایی نداشته باشند بیسواد تلقی می شوند. حجت الاسلام عبادی به عدم رغبت مردم به رشته های فنی اشاره کرد و افزود: جهت گیری آموزشکده فنی و حرفه ای بسبار خوب بوده اما فرهنگ سازی خوبی نسبت به جایگاه آن در جامعه ما انجام نشده و این مهم سبب بی رغبتی مردم شده است. وی در ادامه به 12 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: حرمت و جایگاه معلمان بسیار بالا است و این جزو سبک زندگی اسلامی است. حجت الاسلام عبادی جایگاه شهید مطهری را بسیار والا دانست و افزود: ایشان بصیرت و دانش بالا و به روزی داشتند که ضروری است دانشجویان با آثار شهید مطهری آشنا شوند. وی با بیان اینکه آموزشکده ابن حسام بیرجند با شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب "اقتصاد و فرهنگ" مطرح شده است مرتبط می باشد، ادامه داد: مشکلات آموزشکده فنی و حرفه ای بیرجند بیشتر در زمینه عمرانی است. حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه متاسفانه جایگاه نمایندگان مجلس در بین مردم تحریف شده است، افزود: جایگاه اصلی نماینده، قانون گذاری و نظارت بر دستگاههای اجرایی است و بعد اجرایی ندارد. وی بیان داشت: اگر هرگونه بحث عمرانی باشد و مسئولان متصدی این امر، کوتاهی کنند یقیناً نماینده وظیفه پیگیری آن را دارد.      


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن