تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813214877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده انتخاباتی رییس جمهور آفریقای جنوبی برای توانمندسازی اقتصادی غیرسفیدها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وعده انتخاباتی رییس جمهور آفریقای جنوبی برای توانمندسازی اقتصادی غیرسفیدها تهران – ایرنا – خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه در گزارشی از ˈسووتوˈ در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی اعلام کرد که رییس جمهور فعلی آفریقای جنوبی در یک میتینگ انتخاباتی هم حزبی های خود وعده داد تا برای هرچه توانمند ساختن اقتصادی غیرسفیدپوستان کشور تلاش کند.


براساس این گزارش، ˈجیکوب زوماˈ در یک میتینگ انتخاباتی 90 هزار نفری در سووتو در حومه ژوهانسبورگ که جرقه انقلاب ضد تبعیض نژادی این کشور نیز از همین شهرک فقیر و سیاهپوست نشین کشور آغاز شده بود گفت: چنانچه بار دیگر حزب کنگره ملی آفریقا (ای ان سی) بتواند اکثریت کرسی های پارلمان و مجالس استانی را در اختیار بگیرد، تلاش خواهد کرد به غیرسفید پوستان کشورش قدرت اقتصادی بیشتری بدهد.
وی ضمن تاکید بر تغییر و تحول اقتصادی به عنوان اولویت کلیدی دولت آینده خود، گفت که پس از انتخابات و پیروزی ای ان سی، خود و حزبش تلاش خواهند کرد اشتغال را در راس اولویت های کاری خود قرار دهند تا از این طریق بتوانند به سیاهپوستان آفریقای جنوبی توان بیشتری برای کنترل امور تجاری و اقتصادی کشور بدهند.
یادآوری می شود به رغم گذشت دو دهه از پیروزی انقلاب ضد تبعیض نژادی سیاهپوستان علیه سفید پوستان و حمایت قانون در این کشور، هنوز اکثر بخش های مالی و صنعتی این در اختیار سفید پوستان قرار دارد.
به همین دلیل زوما قول داد در صورت پیروزی ای ان سی و انتخاب شدنش به عنوان رییس جمهور پنج سال بعدی کشورش، تلاش خواهد کرد بیش از شش میلیون فرصت شغلی ایجاد کند.
انتخابات پارلمان حزبی و مجالس استانی آفریقای جنوبی که به تعیین روسای سه قوه نیز می انجامد چهارشنبه آینده در این کشور برگزار می شود.
مترجمام**1378**1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن