تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820328561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته های فرهنگ واقتصاد در فردیس فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیته های فرهنگ واقتصاد در فردیس فعال شد فردیس-ایرنا- فرماندار فردیس با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان گفت:برای پیگیری فرامین معظم له و تحقق اهداف شعار امسال، دو کمیته فرهنگ و اقتصاد در فردیس فعال شده است.


رهبر معظم انقلاب چهارشنبه هفته گذشته با حضور در صنایع نیروگاهی مپنا در شهرستان فردیس استان البرز بیانات ارزشمندی در جمع صنعتگران و کارگران ایراد فرمودند.
به گزارش ایرنا،ˈمهدی مهرورˈ روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس که در سالن اجتماعات مرکز تربیت معلم حکیم ابوالقاسم فردوسی این شهرستان افزود: امسال مجموعه اداری شهرستان فردیس، تلاش خود را به ارتقای سطح اقتصادی و فرهنگی منطقه معطوف خواهد کرد.
وی بیان کرد: حضور ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع صنعتگران و کارگران استان البرز در فردیس موجب دلگرمی بیشتر مردم و مسوولان فردیس شد و تلاش می کنیم تا اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید را در بخش های مختلف تامین نماییم.
مهرور دربخش دیگری از سخنانش با تکریم مقام معلم گفت: همه ما محتاج معلم خوب هستیم زیرا معلم می تواند تاثیرات شگرف از خود به جای بگذارد.
فرماندار فردیس گفت: در سیستم کار و اقتصاد نقش مدیر انسانی حائز اهمیت است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس دراین نشست اظهار کرد: در بخش فرهنگ باید آسیب شناسی شود و مسایل و آسیب هایی که در شهرستان فردیس وجود دارد باید توسط مسوولان بررسی شود.
حجت الاسلام ˈشمس الله فلاحˈ به برخی ناهنجاریهای اجتماعی در پارکها و فضاهای تفریحی فردیس اشاره کرد وگفت: برای جلوگیری از این گونه ناهنجاریها نیازمند اجرای برنامه های فرهنگی هستیم.
عضو شورای اسلامی شهر کرج دراین نشست، حرکت بر محور قانون و نظارت برآموزش و پرورش را مهم ترین گام برای موفقیت در عرصه های مختلف اجتماعی دانست.
داود وحیدی افزود: در سطح خرد و کلان جامعه اسلامی باید این دو مقوله مورد توجه ویژه قرار گیرد.
فردیس با 600 هزارنفر جمعیت سال گذشته از کرج منتزع و به شهرستان تبدیل شد.ک/2
7418/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن