تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 21 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1822078189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل آری / تقابل نه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعامل آری / تقابل نه کرج-ایرنا- ورزش و جوانان که ازآن به عنوان با نشاط ترین دستگاه نام برده می شود، این روزها آنطورکه برخی اهالی رسانه استان البرز می گویند، میانه خوبی با خبرنگاران ندارد.


به گزارش ایرنا و به نقل از برخی اصحاب رسانه، با آمدن دوباره ˈرضا گل محمدی ˈ از حدود سه ماه پیش به پیکره ورزش و جوانان استان البرز که حدود 10 سال پیش نیز سکان ورزش کرج را عهده دار بود انتظارمی رفت تغییری درنگرش به رسانه ها در وی دیده شود اما چنین نبوده است.
به هرحال لازم دانستیم چند نکته خودمانی و دوستانه برای اطلاع مدیرکل ورزش و جوانان البرز که از پیشکسوتان عرصه ورزش است ، بیان کنیم و امید می رود با نوشتن این نکات دوستانه ، تعامل بیشتری بین این اداره کل و اصحاب رسانه به وجود آید.
کارشناسان روانشناسی می گویند: آدم ها اگر دارای ضعفی بوده و با آن درگیر باشند به راحتی می توانند آن را در دیگران تشخیص دهند و اگر هم از نقطه قوتی بهره برند تشخیص آن قوت در فرد دیگری برایشان آسان است.
- آیا از جسارت کسی خوشتان آمده است ؟ اگر اینگونه بوده و جسارت را در کسی تشخیص داده اید ، شک نداشته باشید که شما هم دارای جسارت هستید و اگر در رفتار و گفتار فردی ترس را تشخیص دادید یقین بدانید که شما نیز با ترس روبرو هستید و از آن رنج می برید.
این قانون طبیعت است که ما آنچه در خود داریم به راحتی در دیگران نیز تشخیص می دهیم و می بینیم! اگر خوب باشیم خوبی را و اگر بد باشیم بدی را تشخیص می دهیم !
بنابراین آقای مدیرکل نمی دانم نگاه اکنون شما به اهالی رسانه از کجا نشات گرفته است و دوست هم ندارم بدانم، چرا که به صحت و سلامت دوستان خود اطمینان کامل دارم و می دانم با چه زحمتی همواره مدیران را بالا برده اند و خود را کوچک شمرده اند ! در سرما و گرما یار و در کنار دوستان صاحب میز بوده اند اما خود را دوست و یاری ندیدند!
به هرحال ما بدون هیچ چشمداشتی در کنار شما هستیم و دلیل آن هم فقط موفقیت ورزش است ، نه بیش و نه کم !
دوست داریم این نوع نگاه شما به رسانه تغییر یابد چرا که شما برازنده این نوع نگاه نیستید! برخی شنیده ها حاکی است که رسانه ها را باج بگیریا چیزی شبیه به این مفهوم خطاب شده اند، بیاییم دوستانه در کنار هم باشیم و شما برای موفقیت ورزش و ما برای انعکاس موفقیت های آن گام برداریم.ک/4
مصطفی فراغت
691/7422
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن