تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل شرکت برق همدان: اقتصاد مقاومتی با عزم ملی محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل شرکت برق همدان: اقتصاد مقاومتی با عزم ملی محقق می شود همدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: اقتصاد مقاومتی با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق می شود.


به گزارش ایرنا ˈحاجی رضا تیموریˈ روز پنجشنبه به مناسبت روز صنعت برق و روز جهانی کارگر در جمع مسوولان شرکت برق همدان افزود: مدیریت مصرف باید به سمت درست و بهینه مصرف کردن هدایت شود و در صورت صرفه جویی نیاز به احداث نیروگاه جدید نیست.
وی اظهار داشت: ایجاد نیروگاه هم زمانبر است و هم هزینه های زیادی دارد که با صرفه جویی و مشارکت مردمی نیازی به احداث نیروگاه نخواهد بود.
وی گفت:سال اول اجرای هدفمندی یارانه ها با مشارکت مردم 10 درصد مصرف برق استان و کشور کاهش یافت اما در سال گذشته نه تنها صرفه جویی نشد، بلکه رشد مصرف استان و کشور به حدود هشت درصد رسیده است.
وی اضافه کرد: برای کاهش مصرف برق عزم ملی و مشارکت مردمی نیاز است و مردم باید صرفه جویی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: مشترکان برق استان همدان 570 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند که 210 میلیارد ریال آن مربوط به 26 اداره و دستگاه اجرایی استان است.
تیموری افزود: باید مدیران دستگاه های اجرایی بدهی آب و برق خود را بدهند تا بتوان، خدمت رسانی مناسبی انجام داد؛ چراکه شبکه های برق سرمایه ملی و عمومی هستند.
وی با بیان اینکه با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قیمت برق افزایش نداشت، ادامه داد: 75 درصد مشترکان بخش خانگی ماهانه کمتر از 200 کیلو وات ساعت برق استفاده می کنند که به این دسته از مشترکان ماهانه حداکثر هفت هزارو 200 ریال تا 15 هزار ریال اضافه می شود.
وی اظهار داشت: حدود 20 درصد مشترکان خانگی نیز تا 300 کیلو وات مصرف دارند و افزایش قبض ماهانه آنان 33 هزار ریال است.
تیموری گفت: با توجه به اصلاحاتی که در تعرفه قیمت مصرف برق انجام شد، قبوض اصلاح شده در حال توزیع است و چنانچه در قبوض قبلی اضافه پرداختی باشد به حساب بستانکاری مشترکان منظور می شود.
وی افزود: صرفه جویی، بالابردن بهره وری و بالا بردن راندمان نیروگاهی با استفاده از مولدهای مقیاس کوچک و انرژی های نو از برنامه های وزارت نیرو است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام ˈفرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ نامگذاری شده است، افزود: زیر ساخت ها و موتور همه حرکت ها مدیریت جهادی است و اگر مدیریت کارآمد و جهادی نباشد یک مجموعه نمی تواند به اهداف خود برسد.
ˈابراهیم کارخانه ایˈ افزود: چرخ اقتصادی کشور توسط کارگران به حرکت در می آید و کارگران توانمند و قدرتمند می توانند موجب توسعه و پیشرفت کشور شوند.
وی اضافه کرد: در سال 1311 اولین واحد برق آبی خاورمیانه در تپه عباس آباد همدان توسط بخش خصوصی با قدرت 800 کیلو وات راه اندازی شد که این یک افتخار برای استان همدان است.
وی اظهار داشت: در طول برنامه چهارم و پنجم توسعه قرار شد بخش خصوصی و خصوصی سازی به ویژه در زمینه برق فعال شود اما توفیق زیادی در این رابطه ایجاد نشد.
شرکت توزیع برق استان همدان به 635 هزار مشترک خدمت رسانی می کند و در حال حاضر 100 درصد مردم شهر و روستای استان همدان از نعمت برق برخوردار هستند.
در این همایش از 35 فعال و همراه صنعت برق استان همدان قدردانی شد.
7523/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن