تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805507339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگر، نماد کار ملی، سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگر، نماد کار ملی، سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی تهران-ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برای نیل به اقتصاد مقاومتی، پویا، فعال ، درونزا و برون گرا باید نگاه جدی و باورمند به عناصر فرایند تولید و اقتصاد به ویژه کارگر به عنوان عنصر اصلی و مولفه مؤثر سرمایه اجتماعی در حوزه صنعت، معدن، تجارت داشت.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه این بیانیه آمده است: باور به توانمندی های بالقوه و بالفعل داخلی، توجه به سرمایه های عظیم مردمی و کار و کارگر ایرانی و تولید ملی، مصرف بهینه و استاندارد، راهبردی اساسی به سوی جهاد اقتصادی و مقاوم سازی درونی چرخه صنعت و اقتصاد است.
در این میان با توجه به شرایط سخت اقتصادی همه کشورهای جهان حتی کشورهای ابرقدرت صنعتی، مقاوم سازی هوشمند، به روز و درونی پایه های اقتصاد ملی که از فرمایشات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب به عنوان ضرورتی جدی و اجتناب ناپذیر برای پایداری در شرایط سخت پیش روی اقتصاد جهانی و مقاومت در برابر سلطه و استعمار اقتصادی استکبار جهانی محسوب می شود که مسئولان کشور برای رسیدن به آن و نیل به افق چشم انداز 20 ساله باید به عوامل دخیل در چرخه تولید و صنعت که همان اجر نهادن به جایگاه کار و کارگر، چابک سازی، توانمندسازی، به روز رسانی و ایجاد کرامت و منزلت اجتماعی و رفاه نسبی برای این قشر زحمتکش و سختکوش اهتمام ویژه کنند.
در ادامۀ این اطلاعیه آمده است: یازدهم اردیبهشت روز تجلی عزم ملی و اراده پولادین شیرمردان و شیرزنان عرصه صنعت و معدن و کار و کارگری است.
یازدهم اردبیهشت حماسه خیزش عظیم کارگران در به ثمر رساندن صنعتی دانش بنیان، یکپارچه، مدرن و بومی، سمبل واقعی حمایت از کارگران خدوم است که دلسوزانه چرخ های عظیم صنعت کشور را بدون هیچگونه چشمداشتی به چرخش درآورده و صنایع و معادن ایران را از استثمار و استعمار دول استعمارگر نجات داده و با روحیه عظیم و شکست ناپذیر ایمان و اتکال به خداوند قادر متعال و با روحیه خودباوری و تلاش مضاعف همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی و امید به آینده ای روشن و درخشان، باعث پویایی صنعت و اقتصاد ملی شده و با حرکتی جمعی و صنفی انحصار طلبی و استعمار اقتصادی غرب را درهم می کوبند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، هفته کارگر را به جامعه خدوم و زحمتکش کارگری تبریک گفته و از تمام دستگاه های اجرایی و دولت، صادقانه می خواهد که از حقوق به حق این قشر خدوم صیانت کامل به عمل آورده تا روز به روز شاهد پیشرفت و درخشش بازار کار و پویایی صنعت پر رونق و روبه گسترش و اقتصاد پویای کشورمان ایران اسلامی باشیم.
همچنین از دولت یازدهم انتظار داریم، از نیروی کار متعهد و متخصص و جوانان پرانرژی و با نشاط درون کشور به خصوص کارآفرینان، نخبگان، مخترعان و مبتکران نوآورِ نواندیش بهره برداری بهینه کرده و شرایط حضور اندیشمندان جوان عرصه کار و تلاش ایران پرگهر را فراهم نموده و راه خودسازی را همراه با خودباوری که شعار سال اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی به منصه ظهور برساند.
اقتصام(1)9123**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن