تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب روسای دانشکده های دانشگاه محقق اردبیلی با رای هیات علمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتخاب روسای دانشکده های دانشگاه محقق اردبیلی با رای هیات علمی اردبیل - ایرنا - رییس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب چهار رییس دانشکده های این دانشگاه با آرای اعضای هیات علمی خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی دکتر گودرز صادقی افزود: این اقدام به موجب آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها ، دانشکده ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری شورای انقلاب فرهنگی اجرا می شود.
وی بیان کرد: بر این اساس قرار است روسای دانشکده های ادبیات و زبان های خارجی نمین ، علوم کشاورزی ، علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی با آرای اعضای هیات علمی این دانشکده ها انتخاب شوند.
وی افزود: با هدف مشارکت اعضای هیات علمی در اداره و برنامه ریزی امور دانشگاه هم اکنون در دانشکده هایی که دوره خدمت روسای آنها بیش از دو سال است انتخاب رییس جدید بر اساس شرایط نامزدی از جمله وضعیت استخدامی رسمی و حداقل با سه سال سابقه کار به عنوان عضو هیات علمی با مرتبه علمی حداقل استادیار انجام خواهد شد.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد.
این مرکز آموزش عالی در سال 1371 از دانشگاه تبریز منتزع و مدتی به صورت مجتمع آموزش عالی به فعالیت خود ادامه داده و در سال 1372 با تبدیل آن به دانشگاه با عنوان دانشگاه محقق اردبیلی موافقت شد.
تا سال 1378 در ساختار تشکیلاتی این دانشگاه فقط شانزده گروه آموزشی مصوب وجود داشت.
این دانشگاه در 201 رشته تحصیلی دانشجو پذیرش کرده و در حدود 11 هزار نفر دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول به تحصیل هستند.
از این تعداد 40 رشته آن در مقطع دکتری ، 84 رشته آن در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی و کاردانی می باشد.
این دانشگاه با بهره گیری از تخصص حدود 278 عضو هیات علمی تمام وقت بیش از پیش برای گسترش فعالیت های آموزشی و پژوهشی گام بر می دارد.
594/530/1234/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن