تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813234602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم محوري، گامي مهم در مبارزه با اعتياد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۵۶ب.ظ)
مردم محوري، گامي مهم در مبارزه با اعتياد فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مردم محوري را راهگشاي مبارزه با موادمخدر و برخورد با پديده شوم اعتياد عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار يحيي شرفي در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان گفت: مردم محوري راهگشاي مبارزه با موادمخدر و برخورد با پديده شوم اعتياد مي باشد.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در اين جلسه که در سالن جلسات استانداري برگزار شد،افزود: از مهمترين اولويت هاي کميته تخصصي سازمان هاي مردم نهاد و مشارکت هاي مردمي در سال جاري برنامه ريزي در راستاي اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر و جلب مشارکت هاي مردمي در راستاي سالم سازي جامعه از اعتياد مي باشد.
وي ادامه داد: حضور مردم در اين موضوع مهم، کمک شاياني براي مقابله و مبارزه جدي با ام الخبائث مواد مخدر را به وجود خواهد آورد و اين کار بدون وجود سازمان هاي مردم نهاد و شبکه هاي فعال در اين حوزه به موفقيت نخواهد رسيد.
سردار"شرفي" اظهار داشت: اشرافيت اطلاعاتي بر شبکه قاچاق و توزيع مواد مخدر در سال گذشته از مهمترين موفقيت هاي کميته مقابله با عرضه مواد مخدر بود به طوري که بيش از 14 تن انواع مواد مخدر توسط پليس استان کشف و ضبط شد.
وي با بيان اينکه قطع حلقه هاي اتصال شبکه عرضه موادمخدر امسال نيز مانند سال گذشته با جديت ادامه خواهد يافت,اضافه کرد: بايد با هماهنگي کميسيون ويژه مرز، ساز و کارهاي مربوط به تکميل طرح انسداد مرز و تجهيز سيستم هاي کنترلي فراهم شود.
اين مقام ارشد انتظامي استان حمايت از معتادان بهبود يافته و خانواده آنان را ازديگر اولويت هاي شوراي هماهنگي برشمرد و ابراز داشت: اشتغال و فقدان مهارت مهم ترين مشکل اين افراد مي باشد و لازم است با برنامه ريزي منسجم توسط کميته درمان و حمايت هاي اجتماعي، اين معضل رفع تا در سال جاري شاهد رشد کيفي درمان باشيم.
سردار"شرفي" در ادامه توجه به تقويت فرهنگ سلامت را در عرصه اجتماعي ضروري دانست و ضمن اشاره به نقش خانواده در ايجاد سلامت تصريح کرد: با ارتقاء آگاهي و توانمندسازي والدين و آحاد جامعه، فرهنگ سلامت در خانواده تقويت خواهد شد و اين به معني رسيدن به سلامت اجتماعي مي باشد.
وي بر ضرورت اجراي برنامه هاي فرهنگي در اين خصوص تأکيد کرد و عنوان داشت: دستگاههاي فرهنگي با انسجام بيشتر و بهره مندي از ظرفيت رسانه ها، خانواده ها را تحت آموزش مستقيم و غير مستقيم قرار دهند و کميته فرهنگي و پيشگيري ضمن جذب منابع مالي و توليد برنامه هاي فرهنگي، بايد اين روند را نيز مديريت کند.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان ضمن اشاره به ضرورت راه اندازي مرکز ماده 42 در سال جاري در اين استان خاطرنشان کرد: از برنامه هايي که مي تواند حوزه مقابله و حقوق قضايي را در امر محقق شدن مبارزه کيفي موفق کند، افزايش هزينه قاچاق است و وجود مرکز ماده 42 يکي از روشهاي افزايش اين هزينه مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن