تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین مسئله در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها شفاف سازی برای مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گلستانی:
مهمترین مسئله در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها شفاف سازی برای مردم است
همدان - خبرگزاری مهر: معاون پیشگیری دادگستری همدان گفت: نخستین مسئله در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توجیه و توضیح و شفاف سازی برای مردم است.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید گلستانی ظهر دوشنبه در کارگروه حمل و نقل و سوخت استان همدان اظهار داشت: افزایش حامل های انرژی در جامعه به طبع باعث به وجود آمدن یک سری واکنش ها می شود. وی با بیان اینکه در هدف مندی یارانه ها باید دیدگاهها در حوزه اجتماعی تغییر پیدا کند، افزود: اشتباهی که در مرحله اول اجرای هدفمندی یارانه ها وجود داشت این بود که خیلی از ریزه کاری ها و جزئیات در اجرای آن دیده نشد و به طور مثال در بخش کشاورزی و یا برخی از صنوف برای تهیه سوخت این بخش تمهیداتی اندیشیده نشده بود. معاون پیشگیری دادگستری همدان با بیان اینکه برای تهیه منابع مورد نیاز تولید کنندگان در مرحله اول هدفمندی یارانه ها فکری اندیشیده نشده بود، ابراز داشت: این موضوع باعث به وجود آمدن مشکل برای تولید کنندگان و تعطیلی واحد های تولیدی و واردات کالاهای چینی به کشور شد. گلستانی با بیان اینکه اجرا نشدن صحیح هدف مندی یارانه باعث افزایش برخی از جرایم مانند تقلب و کم فروشی در جامعه می شود، بیان داشت: در اجرای مرحله دوم یارانه ها باید افرادی که واقعا نیازمند هستند یارانه دریافت کنند و لازم است که در این مورد شفاف سازی انجام شود. وی با اشاره به اینکه توزیع پول در بین همه افراد جامعه باعث ایجاد تورم می شود، اظهار داشت: برای اجرای مرحله دوم یارانه ها نیاز است که کار کارشناسی انجام شود و محل مصرف یارانه برای مردم شفاف سسازی شود و مشخص شود که هزینه ها در کجا مصرف می شود. معاون پیشگیری دادگستری همدان ابراز داشت: نخستین مسئله در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توجیه و توضیح و شفاف سازی برای مردم است. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در این جلسه ابراز داشت: واحد های تولیدی اثر مستقیم در اشتغالزایی در استان همدان دارند و در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها باید این واحدها در نظر گرفته شوند. در هدف مندی یارانه ها  سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شود مسعود اقلامی با تاکید بر اینکه در اجرای هدفمندی یارانه ها برای سرپا ماندن واحد های تولیدی باید به آنها کمک شود، عنوان داشت: برخی از واحد های تولیدی برای تولید نیز به حامل های انرژی دارند که با افزایش قیمت حامل های انرژی این موضوع بر تولیدات تاثیر می گذارد. وی با اشاره به اینکه تعیین نرخ نیز باید طوری باشد که از تخلف جلوگیری شود، افزود: وقتی سوخت گران می شود قطعات نیز گران شده و گران شدن قطعات مورد نیاز واحد های تولیدی بر مسائل دیگر نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. 10 درصد ماشین های کشاورزی استان همدان در حمل و نقل کالا فعالیت دارند قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در این جلسه گفت: حدود 10 تا 15 درصد ماشین های کشاوری استان همدان در حوزه حمل و نقل استفاده می شوند. محمد رضا ابراهیمی با اشاره به اینکه 100 هزار هکتار از اراضی  کشاورزی استان همدان تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار دارد، افزود: سوخت موتور این سیستم ها از بنزین بوده و با توجه به اجرای هدفمندی یارانه باید تمهیداتی نیز در این زمینه انجام شود. وی با بیان اینکه 650 هزار تن کالا توسط ماشین های کشاورزی در استان همدان جابه جا می شود، بیان داشت: این ماشین ها نیز باید در سیستم حمل و نقل قرار گرفته و برای آنها نیز تمهداتی قرار داده شود و از طرفی سالانه شش میلیون لیتر سوخت برای سیستم های کشاورزی استان همدان مصرف می شود که این موارد نیز باید در هدفمندی یارانه ها مد نظر قرار گیرد.    


۱۳۹۳/۱/۲۵ - ۱۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن