تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820743489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترين ويژگي‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران، ولايت‌مداري، بصيرت و مردمي‌بودن آن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۵۵ب.ظ)
مهم‌ترين ويژگي‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران، ولايت‌مداري، بصيرت و مردمي‌بودن آن است با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي، مراسم گرامي‌داشت روز ارتش برگزار و اقتدار نيروهاي مسلح استان در جوار حرم مطهر رضوي، به نمايش گذاشته شد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي‌اصغر رشيد در اين مراسم با بيان اين که مهمترين ويژگي‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران، ولايت‌مداري، بصيرت و مردمي بودن آن است، اظهار داشت: اقتدار و دوري از تشريفات، هوشياري و تحليل درست از مسائل بر اساس مباني ديني و معرفتي از ديگر خصوصيات متمايز ارتش کشورمان با نيروها و قواي مسلح ساير کشورها است.
وي گفت: مشروعيت ارتش جمهوري اسلامي ايران به تاييد ولي فقيه و نايب امام زمان (عج) است و امروز ارتش و ساير نيروهاي مسلح تحت فرماندهي فرمانده ي معظم کل قوا حضرت آيت الله خامنه اي به عنوان جانشين امام راحل با اقتدار در راستاي دفاع از ميهن اسلامي، ثابت قدم ايستاده اند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي با اشاره به خدمات ارتش در عرصه هاي گوناگون، افزود: اين نيرو با پايبندي به معارف اسلامي نه تنها در پيروزي انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش آفريني کرد بلکه بعد از جنگ نيز درعرصه هاي مختلف به امداد رساني و کمک به مردم، حضوري فعال و نقشي تعيين کننده داشته است.
رشيد تصريح کرد: در شرايطي که برخي اشخاص در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي زمزمه ي انحلال ارتش را سر داده بودند، امام راحل (ره) هوشمندانه با نامگذاري 29 فروردين ماه به عنوان روز ارتش، خط بطلاني بر اين ياوه سرايي ها کشيدند.
وي خاطر نشان کرد: هيچ زمان بين ارتش و مردم اختلاف وجود نداشته و ارتش و ساير نيروهاي مسلح با اتکاء به منابع داخلي در شرايط مختلف، با حفظ اقتدار و صلابت خود، بر تمام مشکلات فائق آمده و اجازه ي هرگونه تحرک و زياده خواهي را از دشمنان نظام و انقلاب سلب کرده اند.
امير سرتيپ دوم ستاد علي جهانشاهي، فرمانده ي ارشد ارتش در شمال شرق کشور هم از 29 فروردين به عنوان روز حماسه و افتخار ياد کرد و گفت: حضرت امام خميني (ره) با نامگذاري اين روز به عنوان روز ارتش، نوعي حيات مجدد به نيرو دادو اعتماد خود را به اين ارگان اعلام کرد.
وي افزود: ارتش علاوه بر نقش آفريني در دوران پيروزي انقلاب اسلامي، بعد از آن هم به عنوان بازوي توانا در خدمت نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبري بوده است.
گفتني ست در پايان اين مراسم که با حضور فرماندهان نيروهاي مسلح ،اعضاي شوراي تامين، خانواده ها ي معظم شاهد و ايثارگر و قشرهاي مختلف مردم استان همراه بود؛ يگان هاي پياده و موتوري نيروهاي مسلح مستقر در ميدان، از مقابل جايگاه رژه رفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن