تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درک فاجعه و بحران سیستان مهم ترین خواسته مردم از رییس جمهور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه زهک: درک فاجعه و بحران سیستان مهم ترین خواسته مردم از رییس جمهور است زهک، زاهدان- ایرنا- امام جمعه شهرستان زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: درک فاجعه و بحران خشکسالی 15 ساله و رفع مشکلات بویژه ایجاد اشتغال برای امرار معاش مهمترین خواسته مردم این منطقه از رییس جمهوری است.


حجت الاسلام ˈحسن خدریˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:
حضور مسوولان کشوری و استانی در منطقه و اذعان آنان مبنی بر بحرانی بودن اوضاع سیستان ایجاب می کند رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با کار ضربتی امید را به مردم بازگردانند چرا که ناامیدی بر مردم این منطقه مستولی شده است.
استفاده از صرفه جویی در آمدهای ارزی برای اجرای طرح انتقال آب بوسیله لوله به مزارع و ایجاد منطقه آزاد تجاری برای منطقه سیستان دو خواسته مهم مردم از رییس جمهوری است.
وی ادامه داد: با تحقق این دوخواسته بدون تردید نه تنها سکونت مردم در این منطقه تثبیت می شود بلکه مهاجرینی که رفته اند امید به بازگشت پیدا می کنند.
خطیب جمعه زهک با بیان اینکه دولت جدید یک گام از دولت های گذشته جلوتر است گفت: تاکنون این دولت با مردم همراهی کرده ولی کار مهمی انجام نشده است.
وی بیان کرد: با ایجاد اشتغال پایدار در منطقه از گداپروری جلوگیری و با برنامه ریزی در بخش کشاورزی اشتغال زیادی ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام خدری ادامه داد: وقتی تمام ظرفیت های شامل آب، باد و خورشید در منطقه سیستان وجود دارد و از آنها استفاده نشده نشان می دهد که هنوز ظرفیت ها را شناسایی نکرده ایم. ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن