تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم سیستان و بلوچستان هفته آینده میزبان رییس جمهوری خواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: مردم سیستان و بلوچستان هفته آینده میزبان رییس جمهوری خواهند بود زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 فروردین ماه جاری به این استان سفر می کند.


به گزارش ایرنا، ˈعلی اوسط هاشمیˈ روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات استان افزود: سفر رییس جمهوری در آغازین روزهای سال نو اتفاق مبارکی برای استان است و سال نکویی را نوید می دهد.
وی بیان کرد: به یاری خدا امسال سال زیبا و قشنگی است و این زیبایی در استان با برخی اتفاقات که نشان از حضور مردم در صحنه دارد، مضاعف شده و آزادی مرزبانان بهار زیبایی را رقم زد و سبب جلب نظر تمامی هموطنان به این استان شد.
استاندار بدون اشاره به نام شخص یا گروهی ادامه داد: اگر بگذارند؛ استان در مسیر زیبای خود سیر می کند، نگاه ویژه دولت نوید دهنده سالی پربار برای سیستان و بلوچستان است.
وی اظهار داشت: روز شنبه با مدیران 54 شرکت کلان کشور و مدیران عامل تمامی بانکها و رییس کل بانک مرکزی در تهران نشستی خواهم داشت که از جمله برنامه های پیش از سفر رییس جمهوری است و از سوی نهاد ریاست جمهوری تدارک شده تا توافق های لازم برای سرمایه گذاریهای کلان در استان انجام شود.
هاشمی افزود: خبرهای خوش در این زمینه از زبان ریاست جمهوری بیان خواهد شد البته هر مصوبه و تصمیمی را که ایشان اعلام کنند پیش از آن وزیر مربوطه کارهای لازم آن را انجام داده و با پشتوانه قوی محقق می شود.
وی تصریح کرد: من به این سفر خیلی امیدوار هستم و به پروژه های بسیار خوبی برای استان دل بسته ام زیرا چانه زنی هایی انجام شده که نتیجه آن تصمیم گیریهای قابل توجه و امیدوارکننده خواهد بود و شیرینی آن در وقت مقرر از زبان شخص رییس جمهور اعلام خواهد شد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: می خواهیم نگاهها را با حیرت متوجه استان کنیم و نگاهها و ذهنیت های منفی و ناشایست را از چشم و ذهن هموطنان بزداییم و زیباییها و آینده روشن استان را جایگزین آن کنیم. ک/2
653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن