تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب مهارت و فناوری های روز نیاز اصلی جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کسب مهارت و فناوری های روز نیاز اصلی جامعه است تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان تبریز کسب مهارت و فناوری های تکنولوژیکی روز دنیا را مهمترین نیاز جامعه برای توسعه دانست.


رحیم شهرتی فر روزچهارشنبه دربازدید از بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، گفت: در کشورهای در حال توسعه مهمترین نقیصه بی توجهی به مساله یادگیری و آموزش است.
وی سرمایه انسانی را با ارزش ترین سرمایه هر جامعه دانست و افزود: جوانان روستایی با اینکه استعدادهای درخشانی دارند، اما بخاطر نداشتن دسترسی به محیط های آموزشی پیشرفته، سرمایه عظیم شان هدر می رود.
فرماندار تبریز با تاکید بر کسب مهارت و فناوری توسط فارغ التحصیلان دانشگاهی به منظور افزایش بهره وری و توان انها در مراکز صنعتی و تولیدی، خاطر نشان کرد: امروز تحول شگرفی در زمینه فنی و حرفه ای روی داده است.
شهرتی فر بزرگترین دغدغه مسوولان و مردم را بیکاری جوانان دانست و گفت: مراکز فنی و حرفه ای با آموزش دانش و مهارت به جوانان علاوه بر کاهش بیکاری و ایجاد شغل، می توانند در تحقق حماسه اقتصادی موثر باشند.
وی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها را در شکوفایی فعالیت های اقتصادی و سامان یافتن امور معیشتی مردم موثر دانست و افزود: با اجرای این قانون دست دولت در توسعه اقتصادی جامعه باز خواهد شد.
رییس سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز سهم این مرکز در ارتقای دانش و مهارت فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار را بالا دانست و گفت: 33 مرکز فنی و حرفه ای و 61 آموزشگاه در استان فعالیت می کنند.
محمدرضا سیابانی افزود: این مراکز در سال گذشته شش میلیون و 500 هزار نفر ساعت در بخش دولتی و هشت میلیون نفر ساعت در بخش خصوصی به داوطلبان حرف مختلف آموزش داده است.
در این مراسم از مربیان و آموزشگاه های برتر فنی و حرفه ای استان تجلیل شد.
704/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن