تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تجلیل از همسران و مادران شهید در اصفهان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین تجلیل از همسران و مادران شهید در اصفهان برگزار می شود اصفهان - ایرنا - معاون فرهنگی بنیاد شهید منطقه یک اصفهان از برگزاری آیین تجلیل از همسران و مادران شهید به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در اصفهان خبر داد.


ˈمصطفی حبیب اللهیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نامگذاری سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، این مراسم عصر یکشنبه با دعوت از 500 نفر از مادران و همسران شهدای اصفهان برگزار می شود.
وی گفت: در این مراسم از 19 نفر از بانوانی که هم همسر و هم مادر شهید هستند تکریم ویژه صورت می گیرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید اصفهان افزود: قدردانی از همسران شهیدی که نام آنها ام البنین است نیز از دیگر برنامه های این مراسم است.
وی هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت همسران و مادران شهید و معرفی آنها به جامعه به عنوان الگوی نمونه ایثار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.
حبیب اللهی افزود: همسران و مادران شهدا با پیروی از بزرگ بانوی اسلام فاطمه زهرا (س) و حضرت ام البنین (س)، با تدین و شجاعت همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.
وی، همسران و مادران شهید را بهترین نمونه و الگوی صبر و صلابت و یادگاران ارزشمندی عنوان کرد که همواره شایسته سپاس همه افراد جامعه هستند.
منطقه یک بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اصفهان خانواده های بیش از 14 هزار شهید و جانباز را زیر پوشش دارد.
ت/510/ 607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن