تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در سقز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در سقز برگزار شد سقز - ایرنا - آیین پانزدهمین سالگرد شهادت شهید امیر صیاد شیرازی شامگاه پنجشنبه با حضور مسوولان شهرستان در حسینیه پادگان تیپ 228 ارتش در سقز برگزار شد.


به گزارش ایرنا، در این مراسم سرهنگ گرشاسب ابولحسنی فرمانده تیپ 228 ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه شهید صیاد شیرازی، امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره تلاش کرده اند در بین مردم و مسوولان تفرقه ایجاد کنند اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی از کسانی بود که در راستای ایجاد اتحاد بین مردم بسیار خوب عمل می کرد و الگویی برای سایرین شده بود.
به گفته وی شهید صیاد شیرازی آنچه را که در توان داشت در راه عزت و سرفرازی ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشت و در این راه هم به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمد فلسفی از روحانیون منطقه، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، از وی به عنوان نمونه تمام خوبی ها نامبرد و گفت: شهید صیاد شیرازی فردی ولایتمدار بود و تا آخرین لحظه زندگیش این عشق را به رهبر خود نشان داد و به اثبات رساند.
وی بابیان اینکه سپهبد شهید صیاد شیرازی، اسوه اخلاص و شکیبایی بود، گفت: الگو قراردادن راه و روش آن شهید در نیروهای مسلح بسیار مشهود است.
وی اظهار کرد: ملت ما یک ملت بزرگ و ریشه دار است که توانسته افرادی هم چون شهید صیاد شیرازی را به جامعه تحویل دهد و وجود این عزیزان همواره موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام شده است.
به گفته وی شهید صیاد شیرازی در کنار پاسداری از نظام مقدس اسلامی، مبلغ و مروج دین نیز بودند و زندگی بزرگان دین اسلام را هم در سرلوحه کار های خود قرار داده بود.
امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در سال 1323 در شهرستان درگز استان خراسان رضوی دیده به جهان گشود و در 16 فروردین ماه سال 1378، به درجه سرلشکری نایل آمد و چند روز بعد در تاریخ 21 فروردین به دست عوامل کوردل منافقین مقابل منزل خویش به فیض شهادت نایل آمدند.ک/2
7354/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن