تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799213062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 14 / 01 / 1393


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 14 / 01 / 1393





فال روزانه 14 / 01 / 1393
فال روزانه متولدین فروردین امروز این توهم را دارید که همه چز بد پیش می رود در صورتی که در واقعیت این طور نیست. این فقط دیدگاه شما است و باید آن را تغییر دهید. سعی کنید جزئیات را با دقت بیشتر و مثبت اندیشی ببینید تا بتوانید به درستی فرق بین درست و غلط را از هم تشخیص دهید. اگر این افکار را از خود دور نکنید، روزی خاکستری پیش روی شما قرار خواهد داشت. عشق نوعی معامله است. هر آنچه بدهید باز پس می گیرید. بنابراین، از نظر روحی به آنچه فرد مورد علاقه تان به شما می دهد توجه کنید تا بتوانید آنچه شایسته اوست به او پس بدهید.
فال روزانه متولدین اردیبهشتروحیه حساس شما امروز فکرهای بیهوده ای را به ذهنتان تلقین می کند. البته در کنار اینها، اطلاعات ارزشمند و غیرمنتظره ای نیز دریافت می کنید که در مسیر تحقق رویاهای شما ارزش بسیاری دارند. می توانید از برخی از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. امروز بیش از هر چیزی دوست دارید در رابطه عاطفی خود تعادل برقرار کنید. همه تلاش خود را می کنید تا این رابطه را به آرامش برسانید و برای این منظور هر دو طرف باید با یکدیگر صادق باشید.
فال روزانه متولدین خرداد
امروز تجربیات متفاوتی در زمینه های مختلف خواهید داشت. در ضمن، در وجود خود نیز درگیری های ذهنی دارید که باعث می شود نتوانید به راحتی برخی مسایل را حل و فصل کنید. خوب است از رویدادهای زندگی درس بگیرید و با تجربه هر اتفاق خوب یا بد، به بار تجربیات و دانش خود بیفزایید. گاهی برای موفقیت نیاز است طرز فکر خود را تغییر دهید. برای جلب توجه فرد مورد علاقه خود باید کارهای جالبی انجام دهید. باید طوری رفتار کنید تا متوجه علاقه شما بشود و مطمئن باشید می توانید در این مسیر موفق بشوید.
فال روزانه متولدین تیرامروز برایتان دشوار است که درست و منطقی فکر کنید. ذهنتان درست یاری نمی کند تا درست تصمیم گیری کنید. سعی کنید خیلی به رویدادهای اطراف خود توجه نکنید تا در ارتباطات و احساسات شما تاثیری نگذارد. اگر چیزی را نمی دانید از دانستن آن خودداری نکنید. وقتی در شرایطی قرار دارید که نمی دانید چه خبر است در مورد آن حرف بزنید و سوال بپرسید. در رابطه عاشقانه خود نیز لازم است با شریک عاطفیتان حرف بزنید و هر مساله نا واضحی که میان شما وجود دارد را برای طرف مقابل توضیح دهید. این باعث می شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید.
فال روزانه متولدین مرداد
امروز کلید موفقیت های شما آزادی و رهایی از همه چیز است. باید سعی کنید ذهن خود را از همه چیز خالی کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید و لحظه های شادی داشته باشید. از این که چگونه فکر می کنید و از نوع فکرهای خود نگران نباشید. فقط حرف هایی که فکر می کنید درست است را بیان کنید. جالب است که خود و اطرافیان از این فکرها تعجب خواهید کرد. در رابطه عاطفی خود لازم نیست تلاش کنید تا خوب به نظر برسید. همین اتفاق های معمولی هم می تواند به هر دو شما حس خوب بدهد و از اینکه می توانید راحت و بی دغدغه با هم در مورد خواسته ها و ناراحتی های خود حرف بزنید، بسیار خوشحال خواهید بود.
فال روزانه متولدین شهریور اگر مراقب نباشید ممکن است امروز با مشکل مواجه شوید. باید دید خود را توسعه دهید و با فکر بازتر و هوشیاری بیشتر در مورد رویدادها و رفتارهای اطرافیان فکر کنید. باید مراقب باشید تا اتفاقی روی ندهد که به نفع شما نیست. ترجیحا به همه مسایل با دقت نگاه کنید تا بتوانید راهکار درست برای حل آنها را بیابید. شاید به دنبال یافتن فرد جدیدی در زندگی خود هستید. اگر این طور است، باید بدانید در گردهمایی های هنری می توانید این فرد را بیابید و بنای آشنایی با او بگذارید. در کنار این فرد حس آرامش خواهید داشت و می توانید از ارتباط با او لذت ببرید.
فال روزانه متولدین مهر
امروز به همه اتفاق ها طور دیگری نگاه خواهید کرد. به طرز عجیبی به مسایل و رویدادهای اطراف خود حساس می شوید و دایم منتظر کشف یک رویداد خاص و غیرنرمال هستید. این نگاه باعث می شود طرز فکر شما تغییر کند و با راحتی بیشتری با غریبه ها ارتباط برقرار کنید. این غریبه ها می توانند همکاران یا همسایه های شما باشند که تاکنون با آنها صمیمی نشده اید. اما امروز این فرصت را دارید تا با هم بیشتر آشنا شوید. اگر مجرد هستید، امروز زمان مناسبی برای یافتن فردی است که دوستش دارید. می توانید با حضور در جمع های جدید، با فردی آشنا شوید که حس خوبی به او دارید و می توانید دوستان خوبی برای هم باشید.
فال روزانه متولدین آبانهمان طور که با آهستگی و طمانینه به سمت تحقق رویاها و اهداف خود در حرکت هستید، با موانع ناخواسته و غیرمنتظره ای روبه رو می شوید. بدون شک نمی توانسته اید از قبل برای هر مشکلی برنامه ریزی کنید و این موانع شاید موجب شوک شما شوند. اما به جای عصبانیت یا ناراحتی، همه جوانب این رویداد را بررسی کنید و برای آن یک راهکار مناسب بیابید. در این مسیر می توانید اطلاعات ارزشمندی نیز بیابید. از نظر احساسی روز خوبی در پیش دارید. اشتیاقات پیشین شما دوباره باز می گردند. این فرصت را نیز دارید تا با فردی آشنا شوید که از نظر روحی بسیار به شما آرامش می دهد.
فال روزانه متولدین آذرامروز از اینکه حرف های خود را بیان کنید هیچ هراسی ندارید. شاید حتی بد نباشد با توضیح و تفسیر در مورد احساسات خود برای اطرافیان صحبت کنید. البته این مساله ممکن است به ناراحتی فرد یا افرادی بینجامد که باید انتظار هر نوع واکنشی را از آنها داشته باشید. به فکر و مغز خود به تنهایی تکیه نکنید و از دیگران نیز برای انجام کارهای خود مشورت بگیرید. برای جلب توجه فردی که دوستش دارید شاید امروز با برخی موانع مواجه شوید. اما ناامید نباشید. این فقط ظاهر ماجرا است و به دست آوردن او این قدر هم دشوار نیست. اگر هم در رابطه هستید، امروز می توانید با همفکری یکدیگر برای مشکلات کنونی خود راهکار مناسب بیابید.
فال روزانه متولدین دی
امروز با پیچ و چرخش های ناخواسته متعددی روبه رو خواهید شد که شاید ندانید چطور باید آنها را مدیریت کنید. اما نباید هراسی به دل راه دهید. برای برطرف کردن مشکلات از دیگران مشورت بگیرید و با احتمال اینکه ممکن است در مسیر تحقق اهداف با مانع روبه رو شوید، در این مسیر قدم بگذارید. سعی کنید همیشه با منطق و دید باز به مسایل نگاه کنید و آنها را همان طور واقعی ببینید. امروز را با فردی که دوستش دارید قرار بگذارید و با یکدیگر بیرون بروید و تفریح کنید. بدانید که روز شاد و آرام و پرانرژی ای خواهید داشت و می توانید از همه چیز در کنار هم لذت ببرید.
فال روزانه متولدین بهمنامروز شاید افکار بیهوده زیادی داشته باشید. این افکار شما را به سمت موقعیت های ناخواسته ای هدایت می کنند. باید سعی کنید در همه شرایط افکار خود را مدیریت کنید و از اینکه واقعیت های وجودی خود را بیان و مطرح می کنید، هیچ هراسی نداشته باشید. در مورد مسایل عاشقانه نیز خوب است با فرد دلخواه خود قرار بگذارید و با هم بیرون بروید و از خوردن ناهار یا شام در کنار هم لذت ببرید. فرصت های با هم بودن به هر دو شما انرژی بسیاری می بخشد و موجب می شود تا بیشتر یکدیگر بشناسید.
فال روزانه متولدین اسفند
امروز ذهن بازی دارید و می توانید به خوبی تصمیم گیری کنید. اما دیگران دایم در حال به چالش کشیدن نیروی فکری شما هستند. آنها با بی رحمی می خواهند شما را نسبت به توانایی ها و قدرت های درونی سرد کنند. نباید اجازه دهید چنین چیزی روی دهد. گذشته از اینها، برپایی یک جشن یا مهمانی در خانه خود یکی از بهترین گزینه ها می تواند باشد. دوستان خود را دعوت کنید و همراه با شریک عاطفی خود لحظه های شادی را در کنار همه تجربه کنید. این شادی های دسته جمعی موجب یافتن انرژی بیشتر می شود و می توانید با اعتماد به نفس بیشتری فکرهای خود را اجرایی کنید.










تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 394]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن