تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیون مسافر نفر روز از اماکن مذهبی ایلام دیدن کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امامزاده علی صالح (ع) پذیرای بیشترین زائر یک میلیون مسافر نفر روز از اماکن مذهبی ایلام دیدن کردند ایلام- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: یک میلیون زائر بصورت نفر روز از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از اماکن مذهبی این استان دیده کرده اند.


حجت الاسلام ˈمحمد کاروندˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون مسافران نوروزی استقبال بی نظیری از بقاع متبرکه و امامزادگان این استان داشته اند.
وی ادامه داد: امامزاده علی صالح (ع) به عنوان شاخص ترین بقعه متبرکه و قطب فرهنگی این استان، بیشترین آمار حضور زائر و گردشگر نوروزی را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اضافه کرد: با اجرای طرح آرامش بهاری و ویژه برنامه های دینی و مذهبی در ایام تعطیلات نوروزی در بقاع و امامزادگان این استان، زمینه حضور پررنگ و بی نظیر مهمانان و مسافران نوروزی به این اماکن متبرکه فراهم شده است.
کاروند بیان کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و آرامش زائران در جوار امامزادگان، اجرای طرح آرامش بهاری فرصت مناسبی است تا اولویت اصلی سفر مسافران نوروزی، زیارت بقاع و امامزادگان قرار گیرد.
وی برپایی خیمه های معرفت در جوار بقاع و امامزادگان این استان را یکی از برنامه های طرح مذکور عنوان کرد و افزود: برپایی نمایشگاه، توزیع محصولات فرهنگی، غرفه مشاوره و پاسخ گویی به مسائل شرعی، غرفه کودکان و نوجوان در این خیمه ها اجرا می شود.
کاروند یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی کارکنان این اداره کل و هیات امنای امامزادگان این استان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی به این استان هستند.
وجود 63 بقعه متبرکه در جای جای استان ایلام رنگی از اصالت و معنویت به این منطقه بخشیده است. ک/3
7171/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن