تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیارتگاه های ایلام آماده پذیرایی از دو میلیون مسافر نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زیارتگاه های ایلام آماده پذیرایی از دو میلیون مسافر نوروزی است ایلام- ایرنا- مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: زیارتگاه ها و بقاع متبرکه این استان در ایام تعطیلات نوروزی امسال آماده پذیرایی و استقبال دو میلیون زایر بصورت نفر روز در بقاع متبرکه این استان هستند.


حجت الاسلام ˈمحمد کاروندˈ عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه پارسال یک میلیون زائر (نفر روز) از اماکن متبرکه و زیارتی این استان دیدن کردند امسال پیش بینی می شود این شمار به دو برابر افزایش یاید.
وی ادامه داد: به همین منظور امکانات لازم برای پذیرایی این زائران در نزدیک به 60 بقعه متبرکه استان تدارک و مهیا شده است.
وی اضافه کرد: به همین منظور ساماندهی زائر سراهای این بقاع متبرکه آغاز و زیارتگاه هایی که دارای زائر سرا بوده به امکانات اولیه نظیر پتو، موکت و فرش، اجاق گاز و غیره تجهیز شده اند.
مدیر کل اوقاف ایلام گفت: همچنین طرح آرامش بهاری نیز امسال در 16 بقعه متبرکه این استان اجرا خواهد شد.
کاروند بیان کرد: در اجرای این طرح برنامه های فرهنگی مختلف از جمله برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری خیمه های معرفت، غرفه های مشاوره خانواده و جوانان، پاسخ گویی به سوالات شرعی و احکام، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم، اهدای هدایای نوروزی، نقاره زنی و آیین تحویل سال نو از جمله برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص این استان در قالب این طرح است.
وی اضافه کرد: بقاع متبرکه ایلام به علت قرار گرفتن در مناطق خوش آب و هوا همه ساله پذیرایی شمار زیادی زائر از مناطق مختلف استان و سراسر کشور بوده و در این زمینه این اداره کل از تمامی ظرفیت ها برای استقبال مسافران نوروزی استفاده خواهد کرد.
وجود بقاع متبرکه در جای جای ایلام رنگی از اصالت و معنویت به این منطقه بخشیده و باعث جذب گردشگر به این استان در طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی شده اند. ک/3
7171/540
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن