تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلی و همفکری رمز موفقیت در حوزه فرهنگ و هنر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همدلی و همفکری رمز موفقیت در حوزه فرهنگ و هنر است کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، گفت: وحدت، همدلی، همفکری و یکپارچگی رمز موفقیت در حوزه فرهنگ و هنر است.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرشید فلاح که در جمع کارکنان این اداره کل سخن می گفت، تدبیر، عقل گرایی و خرد جمعی را از سایر رموز موفقیت در حوزه فرهنگ و هنر برشمرد.
وی با اشاره به شرایط و اولویت های مدیریت موفق ادامه داد: اخلاص نیت، وقت گذاشتن برای ارتقای ارزش های فرهنگی، دلسوزی، محبت و رفاقت، کار خستگی ناپذیر و قانون گرایی اصول جداناپذیر حرکت در این مسیر دشوار است.
وی با تاکید بر این که هیچ کسی بیگانه و غیر خودی نیست، افزود: هر کسی برای فرهنگ و ارزش ها تلاش کند از ماست و باید روحیه کاری به مجموعه برگردد، سیستم کارآمدتر و اگر مشکلی در برنامه ریزی وجود دارد برطرف شود.
فلاح با اشاره به سخنان رییس جمهوری تصریح کرد: این گونه حوزه فرهنگ را بخواهید پرنشاط و انرژی، ما یک خانواده ایم و باید با همفکری سعی کنیم اختلافات کم شود دلخوری ها کاهش یابد و به سمت تحرک، نشاط و شادابی برویم.
وی گفت: نعمت خداوند در صورت وحدت، همدلی و یکپارچگی است که مشمول حال ما می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان تاکید کرد: امسال سال اقتصاد و فرهنگ و یک فرصت ذی قیمت است که باید از آن استفاده کنیم، ما زیر ذره بین هستیم و باید مراقب باشیم اتفاقی نیفتد تا خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی دچار مشکل شود.
وی افزود: تلاش می کنم با وقت گذاری، تدبیر، عقل گرایی، خرد جمعی، نگاه کارشناسی و با ایجاد محبت، صداقت و صمیمت در سیستم و در مجموعه کاری و وظایف محوله؛ وظیفه خودم را به شکل مطلوب به انجام برسانم.
فلاح خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا سیستم را روز به روز به سوی ارتقا سوق دهیم و هر قسمتی که وظایفش را خوب انجام دهد همه را موفق کرده و هر بخشی وظیفه اش را ناقص انجام دهد، باعث بروز مشکل در کل سیستم خواهد شد.ک/1
8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن