تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیرایران درهند: کسب علم و دانش از آموزه های مهم اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفیرایران درهند: کسب علم و دانش از آموزه های مهم اسلام است دهلی نو - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند شنبه شب در جمع دانشجویان برتر گفت: کسب علم و دانش از آموزه های مهم دین مبین اسلام است.


به گزارش ایرنا، ˈغلامرضا انصاری ˈ در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر در دانشگاه بین المللی همدرد دهلی نو با تاکید بر اهمیت کسب علم و دانش، اظهارداشت: در دنیای امروز داشتن علم و دانش از مولفه های مهم قدرت به شمار می آید بنابراین دانشجویان باید با افزایش آگاهی و کسب علم به پیشرفت و توسعه کشورشان کمک کنند.
وی با اشاره به آیاتی چند از کلام ا... مجید درباره اهمیت علم آموزی گفت: در اسلام توجه ویژه ای به علم و دانش شده و همواره علم آموزی مورد تاکید قرار گرفته و انسان مومن و مسلمان باید همواره در پی کسب علم باشد و آگاهی و دانش خود را توسعه دهد.
دکتر ˈجی.ان قاضیˈ رییس دانشگاه همدرد نیز در این مراسم با تقدیر از همکاری های علمی و دانشگاهی ایران با این دانشگاه از جمله راه اندازی مرکز ایران شناسی، گسترش هرچه بیشتر همکاری های علمی و آموزشی میان ایران و هند را خواستار شد.
دانشگاه همدرد در دهلی نو از جمله دانشگاه های هندوستان است که مرکز ایران شناسی باهدف معرفی فرهنگ و تاریخ کشورمان و زبان و ادبیات فارسی از حدود دو سال پیش درآن تاسیس شده است.
دراین مراسم که با حضور دانشجویان از ملیت های مختلف از جمله دانشجویان ایرانی برگزار شد، خانم ˈمرجان نجف آبادی ˈ از دانشجویان ممتاز ایرانی از رییس دانشگاه همدرد لوح تقدیر دریافت کرد.
دکتر ˈعلی اعظم خسرویˈ رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران و سرپرست دانشجویان ایرانی مقیم هندوستان نیز از دیگر مدعوین این مراسم بود.
در ادامه این مراسم دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف در قالب گروه های هنری به معرفی فرهنگ سنتی کشورهای خود پرداختند.
دانشگاه بین المللی همدرد از دانشگاه های معتبر هندوستان بویژه در بخش طب سنتی است که بیشتر دانشجویان آن را مسلمانان تشکیل می دهند.
در مسجد این دانشگاه مراسم نماز جمعه هر هفته با حضور هزاران مسلمان هندی و نیز مسلمانان دیگر کشورها باشکوه خاصی برگزار می شود.
آساق ** 2167 ** 275 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن