تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801303733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزشهای دانشگاه علمی و کاربردی کشور بسترساز مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آموزشهای دانشگاه علمی و کاربردی کشور بسترساز مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است مشهد-ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور گفت: آموزشهای این دانشگاه از نیازهای مهم جامعه و بستر ساز مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.


ˈحمید رضا میرزاییˈ این مطلب را عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه ˈ جشنواره های سراسری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور در سال 92در مشهد طی نشست خبری اعلام کرد.
وی افزود: یکی از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه آموزشهای علمی و کاربردی برای افزایش توانمندی های شغلی افراد است و آموزشهای این دانشگاه نقش مهمی در این زمینه دارد.
وی مهارت محوری و ایجاد بستر مناسب برای تبدیل دانش به کار را ماهیت اصلی آموزشهای دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ذکر کرد و گفت: این مساله مهمترین نیاز جامعه و مهمترین آسیب های آموزش های سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که در دانشگاه علمی کاربردی به خوبی به آن توجه شده است.
وی، سرآمدی ، کارآمدی، روز آمدی و پیشرو بودن در اشتغال دانش بنیان را از دیگر ویژگی های دانشگاه علمی و کاربردی کشور برشمرد و گفت: مجموع این موارد از بسترهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در حیطه عمل است.
میرزایی اظهارکرد: نظام آموزش عالی، مهارت و فناوری با پیوست فرهنگی و اجتماعی خاص این نظام آموزشی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور تدوین شده تا بتواند بر اساس برآوردهای آمایش سرزمینی و با ارایه الگوی دانش آموخته آرمانی به تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد اقدام کند.
معاون دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور افزود: این الگو مبتنی بر مبانی و آموزه های فرهنگی قرآن و عترت با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی تدوین شده و یکی از ابزارهای پیاده سازی آن برنامه های سراسری فرهنگی و اجتماعی در این دانشگاه است.
وی اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی با برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی و اجتماعی در موضوع های گوناگون برای فرهنگ سازی و ایجاد بستر عینی مناسب برای نیل به این اهداف در جامعه و بین اساتید و دانشجویان خود تلاش می کند.
وی گفت: برای نیل به این اهداف در مجموع 35 جشنواره متعدد طی امسال و سال آینده توسط این دانشگاه برگزار می شود که از ابتدای سالجاری 13 جشنواره در نقاط مختلف کشور برگزار شد و سایر جشنواره ها در سال93 برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور گفت: مهمترین محور و راهبرد های اساسی این جشنواره ها توسعه و تعمیق هویت دینی دانشجویان، اساتید و کارکنان و بازیابی هویت ملی این دانشگاه و گسترش تعاملات آن با جامعه است.
میرزایی افزود:در کنار استمرار برگزاری جشنواره های فوق، آشنایی آحاد جامعه با آموزش های پودمانی، و علمی و تکمیلی و توسعه آموزشهای آزاد محور این دانشگاه دیگر رویکردهای مهم فعالیتها در سال آینده قرار دارد.
وی گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی و کاربری کشور در سالجاری در مشهد هر کدام از دبیران آنها گزارشی از برگزاری این جشنواره ها ارایه و تصمیماتی برای ارتقای سطح کیفی جشنواره های فوق گرفته شد.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 750 هزار دانشجو و 35 هزار استاد در رشته های مختلف تحصیلی در مراکز دانشگاه علمی و کاربردی کشور به تحصیل و تدریس اشتغال دارند.
ک/27490/659 ** 1917
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن