تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803088941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسطوره باشگاه فوتبال ميلان ايتاليا هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اسطوره باشگاه فوتبال ميلان ايتاليا هشدار داد
مالديني اسطوره باشگاه فوتبال ميلان ايتاليا هشدار داد اگر بازسازي اساسي و سرمايه گذاري قابل توجهي در اين باشگاه صورت نگيرد مشکلات ميلان در درازمدت ادامه خواهد داشت.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم ميلان در حال حاضر در رده دوازدهم جدول رده بندي سري آ قرار دارد. ميلان 40 امتياز کمتر از يوونتوس صدرنشين دارد و اين در حالي است که نه بازي به پايان رقابت هاي سري آ باقي مانده است . ميلان - که پنج بار فاتح ليگ قهرمانان اروپا شده است - همانند اينتر  ممکن است نتواند فصل بعد به رقابت هاي ليگ اروپا و ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

مالديني - که به عنوان کاپيتان ميلان پنج بار قهرمان ليگ قهرمانان اروپا و هفت بار قهرمان سري آ شده است  - اعلام کرد: عملکرد ميلان قابل پذيرش نيست. مالديني بر اين باور است چشم انداز بهبود اوضاع ميلان بهبود نخواهد يافت مگر اين که اين باشگاه راهبردي بلندمدت  اتخاذ کند، راهبردي که به اين باشگاه اجازه مي دهد بتواند با يوونتوس، بايرن مونيخ و رئال مادريد رقابت کند. مالديني - که در سال 2009 بازنشسته شد - در گفتگو با روزنامه گزتا دلا اسپورت گفت:« من احساس خشم و نااميدي دارم.»

وي در ادامه افزود:« دليل اين نااميدي نتايجي است که ميلان کسب کرده است و مهمتر آن که هر آنچه که ما طي 10 سال براي موفقيت ميلان انجام داديم در حال از بين رفتن است.»
مالديني 45 ساله معتقد است رفتن بازيکن از اين باشگاه در تابستان 2012 از جمله فروش زلاتان ابراهيموويچ و تياگو سيلوا به پاري سن ژرمن فرانسه آغاز نزول ميلان بود.» او همچنين از آدريانو گالياني رئيس باشگاه ميلان انتقاد کرد.

مالديني گفت:« ممکن است برخي فکر کنند من انسان نمک نشناسي هستم اما اين گونه نيست. من بخشي از اين باشگاه هستم و دو فرزندم در رده نوجوانان ميلان بازي مي کنند.»

مالديني همچنين تصريح کرد:« اما ميلان ديگر توانايي رقابت با تيم هايي همانند يوونتوس را ندارد و ديگر جزء ده تيم برتر اروپا نيست. در سال 2007 زماني که ما فاتح ليگ قهرمانان اروپا شديم من به گالياني گفتم به اين موضوع فکر نکن که ما بهترين تيم اروپا هستيم. من دريافتم  که بدون سرمايه گذاري قابل توجهي رو  به نزول خواهيم رفت. اين نخستين گام بود اما فروش ابراهيموويچ و تياگو سيلوا هم بر مشکلات افزود.
 
گالياني يک رهبر بزرگ است اما نمي تواند بازيکنان را درک کند. او ديگر نمي تواند به تنهايي از عهده امور ميلان بر ايد. در گذشته ما گروهي از بازيکنان قدرتمند داشتيم . علاوه بر گالياني افراد متخصص ديگر هم در باشگاه حضور داشتند.»

مالديني اذعان داشت: « با رفتن شمار زيادي از بازيکنان  برجسته تيم  به سوي سقوط پيش رفت هواداران ميلان طرحي درازمدت مي خواهند.»

ميلان در ماه ژانويه کلارنس سيدورف را جايگزين ماسيميليانو آلگري به عنوان سرمربي کرد. اما مالديني بر اين باور است که سيدورف - که ده سال طلايي را در ميلان سپري کرد - با بر عهده گرفتن هدايت ميلان جام زهر نوشيده است.

در پايان خاطرنشان مي‌شود: در سال 1997 ميلان تحت هدايت اسکار تابارز در سري آ يازدهم شد  و در سال 1998 با آمدن فابيو کاپلو ميلان در رده دهم ايستاد.

اما در سال 1999 با آمدن آلبرتو زاکروني ميلان بار ديگر قهرمان سري آ شد.

انتهاي پيام/







تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن