تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک در محورهای مختلف استان کرمان نیمه سنگین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترافیک در محورهای مختلف استان کرمان نیمه سنگین است کرمان - ایرنا - رییس پلیس راه استان کرمان گفت: ترافیک در محورهای مختلف استان کرمان هم اکنون نیمه سنگین است و بویژه این بار ترافیکی در روز شنبه مربوط به میهمانان نوروزی است.


سرهنگ ˈاحمد حجت آبادیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 29 اسفند سال گذشته تاکنون با توجه به افزایش حجم سنگین عبور و مرور در محورهای استان، به نظر می رسد حجم سفرهای نوروزی به استان کرمان افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است.
وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه ای در محورهای استان برای میهمانان نوروزی اتفاق نیفتاده و حوادثی که رخ داده مربوط به مردم بومی استان بوده است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حجم ترافیک افزایش یافته، تعداد خودرو و راننده نیز زیاد شده اما در وقوع تصادفات آمار مشابهی داریم که البته کشته شدن یک نفر در جاده ها هم زیاد است.
رییس پلیس راه استان کرمان گفت: از 25 اسفند سال گذشته تاکنون در مجموع چهار فقره تصادف منجر به فوت و 22 فقره تصادف جرحی داشتیم که در مجموع هفت نفر کشته و 29 نفر مجروح شده اند.
وی تاکید کرد: قوانین و مقررات باید در هر زمان و مکان رعایت شود و مردم استان کرمان به رعایت قوانین در محورهای فرعی و راه های روستایی توجه داشته باشند.
سرهنگ حجت آبادی، بیان کرد: رعایت نکات ایمنی و حرکت با سرعت مطمئنه مورد تاکید است و باید با احتیاط بیشتر رانندگی کرد تا امنیت و آسایش مردم به خطر نیفتد.
وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم تا شاهد حتی یک مورد تصادف در راه ها نباشیم، گفت: ما به طور شبانه روز در خدمت مردم هستیم و از تمام امکانات برای آسایش آنها استفاده خواهیم کرد.ک/3
7443/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن