تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805599782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل کمی آبدهی سفره های زیرزمینی گلستان درکوتاه مدت رفع نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکل کمی آبدهی سفره های زیرزمینی گلستان درکوتاه مدت رفع نمی شود گرگان - ایرنا- دبیرکارگروه امورسیل و مخاطرات دریایی،برق، آب و فاضلاب گلستان گفت: اگر در سال آبی جاری از این پس، مقدار بارندگی ها نرمال هم باشد، به علت تاثیرات منفی کمی باران در ماه های گذشته و کاهش آبخوان ها، بازگشت آبدهی سفره های زیرزمینی گلستان در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.


به گزارش ایرنا، مهندس ˈسید محسن حسینیˈ روز سه شنبه در نشست کارگروه امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب گلستان با اشاره به کمبود بارش و وضعیت منابع آب های زیرزمینی استان، اظهارکرد: بدلیل کاهش بارش ها برگشت آبدهی چشمه ها، قنات ها، رودخانه ها و نیز سفره های آب زیرزمینی استان در کوتاه مدت به حالت اولیه امکان پذیر نبوده و این کار مستلزم طی زمانی نسبتا طولانی است و نیاز به بارش های بیشتر و پیاپی دارد.
وی با تشریح وضعیت فعلی خشکسالی، اضافه کرد: کشاورزان باید سطح زیر کشت بهاره را در بخش آب های سطحی به میزان 50 درصد و در بخش آب های زیرزمینی به میزان 20 درصد کاهش دهند تا بتوانیم با همکاری و همیاری یکدیگر از این بحران گذر کنیم.
مهندس حسینی با بیان این مطلب که شرایط بوجود آمده بیانگر خشکسالی است و دستگاه های اجرایی باید تمهیدات لازم را فراهم کنند، تاکید کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا بین نیم تا یک و نیم درجه درفصل بهار،شرکت برق منطقه ای، نیروگاه علی آبادکتول و شرکت توزیع برق تمهیدات لازم را جهت رفع کمبود احتمالی برق با توجه به روشن کردن همزمان موتور برق چاه های کشاورزی و تاسیسات خنک کننده خانگی بیندیشند.
وی همچنین از شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی با توجه به کاهش آبخوان ها خواست که راهکار لازم را از نظر توزیع آب و تاسیسات برقی چاه ها و خطوط انتقال مورد بررسی قرار دهند.
حسینی در ادامه به نحوه تشکیل جلسات توزیع آب سدها و استفاده بهینه از آب های ذخیره شده در پشت سدها در بخش های مختلف مصرف اشاره کرد و گفت: شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های مصرف کننده آب چه درکوتاه مدت وچه بلند مدت، به طور جامع و هماهنگ عمل کنند تا تأثیرات نامطلوب کم آبی و خشکسالی ها را به حداقل برسانند.
دبیر کارگروه امورسیل، مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب گلستان در پایان با توجه به تعطیلات نوروزی خواستار هماهنگی و آمادگی لازم دستگاه های عضو در برابر هر گونه حادثه شد و از اعضاء خواست برنامه های خود را در زمینه های مرتبط با کارگروه بخصوص سیلاب ارائه دهند.
بیست و سومین جلسه کارگروه امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب گلستان با حضور اعضای این کارگروه در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.
601
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن