تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیت های هنری برای تعالی جامعه ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استفاده از ظرفیت های هنری برای تعالی جامعه ضروری است زنجان - ایرنا - رییس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت های هنری برای توسعه و تعالی جامعه ضروری است


به گزارش ایرنا سید جواد هاشمی شامگاه شنبه دراختتامیه سومین دو سالانه فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره مذکور به دلیل تراکم کاری به روزهای آخر سال موکول شده است، افزود: قطعا تقارن اختتامیه جشنواره مذکور با ایام فاطمیه داری برکات قابل توجهی برای فعالان این عرصه است.
وی برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری جشنواره دوسالانه فیلم بسیج در استان زنجان را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: ارسال 70 اثر از سوی هنرمندان زنجانی به این جشنواره و راهیابی 63 اثر به بخش رقابتی موید استقبال هنرمندان از این جشنواره است.
رییس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: دراین جشنواره 33 هنرمند شرکت کرده بودند.
هاشمی ابراز کرد: برترین های جشنواره های استانی در جشنواره کشوری که سال آینده با حضور هنرمندان استان های مختلف برگزار برگزار می شود حضور می یابند.
وی خاطرنشان کرد: از سال آینده باید با نگرشی نو جشنواره های پربارتر را اجرا نموده وآثار هنرمندان به سمت تاثیرگذاری در رشد و تعالی برنامه های سازمان بسیج هنرمندان سوق داده شود.
گفتنی است در این مراسم از برگزیدگان در زمینه های مختلف از جمله بازیگری، فیلمنامه نویسی، صدابرداری و کارگردانی تجلیل شد.
7318/522
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن