تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده ازظرفیت های داخلی ازمهمترین خواسته های رهبر معظم انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استفاده ازظرفیت های داخلی ازمهمترین خواسته های رهبر معظم انقلاب است اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استفاده از تمام ظرفیت های داخلی برای دستیابی به تولید بیشتر، از مهمترین خواسته های مقام معظم رهبری است.


آیت الله ˈ قربانعلی دری نجف آبادیˈ در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای بیت المقدس اراک افزود:رسیدن به استقلال کامل و بی نیازی از کشورهای بیگانه به خصوص استکبار جهانی، در گروی استفاده از تمام ظرفیت های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی کشوراست.
وی بیان کرد: ملت ایران باید دست در دست مسوولان بدهند و با تمام وجود برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.
امام جمعه اراک با یادآوری ظرفیت های گسترده و خدادادی ایران اسلامی، اظهار کرد: باید شرایط اقتصادی، صنعتی و کشاورزی کشور به جایی برسد که کشورهای غربی از ما بخواهند که با آنها ارتباط برقرار کنیم.
وی با یادآوری دیداراعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب گفت: رسیدگی به مسائل فرهنگی نیز یکی دیگر از مطالبات معظم له است که مسوولان و دولتمردان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: مسوولان باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه، برنامه ریزی های کاربردی و دراز مدت داشته باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: درختکاری گرچه به عنوان یک سنت حسنه در جامعه ما جایگاه خاصی دارد، اما همه باید تلاش کنیم آن را به یک رویکرد قانونمند تبدیل کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آلودگی هوای این استان، به ویژه کلانشهر اراک را یادآور شد و گفت: مقوله درختکاری و منابع طبیعی نباید به یک روز یا هفته خاص منحصر شود بلکه حفاظت و گسترش این منابع باید در تمام سال ، یک رویکرد اصلی باشد.
امام جمعه اراک با گرامیداشت سالروز تولد حضرت زینب (س) و تکریم مقام پرستار اظهار کرد: پرستاران الگویی همچون حضرت زینب (س) را دارند و باید در کارهای خود ایشان را سرمشق خود قرار دهند.
وی ادامه داد: حضرت زینب (س) صبوری و الفت را همچون گوهری در وجود خود داشته و پرستاران باید خصوصیات اخلاقی آن حضرت را مورد توجه قرا ردهند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: واقعه کربلا سخت ترین واقعه دنیا بود که حضرت زینب (س) نقش خود را خوب ایفا کرد و در سخت ترین مصیبت ها با توکل به خداوند درس صبوری را به همگان آموخت.
وی با یادآوری هم زمانی ایام فاطمیه و عید باستانی نوروز گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی در ایام عید باستانی نورور حرمت اهل بیت (ع) را حفظ کنند، چرا که ایران اسلامی هرچه دارد از اهل بیت (ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مردم ولایی و بزرگوار استان در آستانه سال جدید با کمک های نقدی و غیرنقدی خود به مستمندان، آنان را در شادی های خود شریک کنند. ک/2
7115/559
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن