تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل به آموزه های دینی ، ضرورتی مهم برای توسعه کشور و تعالی جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عمل به آموزه های دینی ، ضرورتی مهم برای توسعه کشور و تعالی جامعه است رشت - ایرنا - نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عمل به آموزه های دینی و اسلامی، ضرورتی مهم و اساسی برای توسعه کشور و تعالی افراد جامعه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ˈسید مهدی موسوی دوبخشریˈ امام جمعه موقت فقید شفت افزود: عمل به آموزه های دینی، مسیر روشنی برای سعادتمندی انسان ها در دنیا و آخرت است.
وی ادامه داد: باید کاری کنیم که در زمره کسانی قرار بگیریم که در راه دین، شعارها و آرمان های انقلاب پایداری و استقامت داشته باشیم.
نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علمای دینی با عمل به آموزه های دینی قله های بندگی را پیموده و راه را به همگان نشان می دهند، اضافه کرد: علمای اسلام با همتی مخلصانه و برای رضای خداوند متعال و بلندمرتبه با بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع) برای اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.
وی بیان داشت: علمای دینی همه زندگی با برکت خود را وقف نشر دین، ارزش ها و خدمتگزاری به مردم می کنند.
آیت الله رمضانی با یادآوری اینکه شهرستان شفت از دیرباز مهد پرورش عارفان و عالمان بلند آوازه همچون میرزای شفتی بوده، تصریح کرد: برکت وجود حاج آقای موسوی دوبخشری که تمام سختی ها را برای خدمت به مناطق محروم و خصوصا مردم این شهرستان به جان خرید، بر کسی پوشیده نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره این روحانی انقلابی و مردم دار، در حقیقت زنده نگه داشتن مقام علم و علمای ربانی و نشان از قدرشناسی مردمان این سامان است.
وی بیان داشت: حجت الاسلام حاج آقا موسوی دوبخشری امام جمعه موقت شفت که زبانزد حسن خلق مهربانی دلسوزی و یاری در امور خیریه برای مردم بود، از جمله کسانی بودند که همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب، امام راحل و ولایت و مردم دلسوزانه تلاش کردند.
به گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم و نیز علما و روحانیون، مسوولین محلی و استانی حضور قابل توجهی در مراسم چهلمین روز درگذشت امام جمعه موقت شفت که شامگاه جمعه در مسجد جامع شهرستان شفت برگزار شد، داشتند.
در این مراسم دکتر ˈمحمدباقر نوبختˈ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، ˈمحمدعلی نجفیˈ استاندار گیلان ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شفت نیز شرکت داشتند.
زنده یاد حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی دوبخشری روز چهارشنبه نهم بهمن ماه جاری در سن 69 سالگی بر اثر ایست قلبی به لقاءالله پیوست و مراسم خاکسپاری این سلاله پاک رسول الله با حضور بسیار گسترده اقشار مختلف مردم منطقه برگزار شد.
شهرستان شفت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7294/695
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن