تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802504661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی جنتی :مهم ترین اولویت دولت یازدهم حل کردن مشکلات اقتصادی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علی جنتی :مهم ترین اولویت دولت یازدهم حل کردن مشکلات اقتصادی کشور است رودان - ایرنا -وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: مهم ترین اولویت دولت یازدهم حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور و سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی مردم است.


به گزارش ایرنا، ˈعلی جنتیˈ عصر سه شنبه در جمع مردم شهرستان رودان افزود: حمایت مردم، دولت را مصمم ساخته تا با تمام توان در راستای رفع مشکلات فراروی ملت و کشور تلاش کند.
وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید در شرایطی کشور را به دست گرفت که تحریم های کمرشکن اقتصادی کشور را به رکود کشانده بود، تورم بیش از40درصدی بر کشور حاکم بود و بیشترکارخانه ها با مشکلات عدیده ای رو برو بودند و با یک سوم ظرفیت خود مشغول فعالیت بودند.
نماینده ویژه رییس جمهوری در شهرستان رودان یکی دیگر از مشکلات کشور را اجرای نادرست و غیر اصولی طرح هدفمندی یارانه ها عنوان و اظهار کرد: این امر موجب شد بخش عظیمی از سرمایه های کشور؛ بی رویه مصرف شود.
وی با اشاره به اینکه قرار بود یارانه ها تنها در اختیار قشر ضعیف و کم درآمد جامعه قرار گیرد، بیان کرد: جمعیت کشور 76 میلیون نفر است در حالی که هم اکنون 77 میلیون نفر مشمول دریافت یارانه هستند و بنظر می رسد اموات نیز یارانه نقدی دریافت می کنند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: اگر فاز دوم هدفمندی یارانه ها اجرا شود، بسیاری از مشکلات موجود در کشور که بخشی از آن ناشی از تحریم هاست نیز به حداقل می رسد.
جنتی در ادامه سخنان خود یکی دیگر از مشکلات فراروی کشور را بیکاری و عدم اشتغال مردم بویژه قشر جوان دانست و افزود: نبود اشتغال موجب بروز ناهنجاری ها و مشکلات بسیاری از جمله افزایش آمار بزه، جرم و فساد در کشور شده است.
نماینده ویژه رییس جمهوری با اشاره به برنامه های دولت اظهار کرد: بهبود وضعیت بهداشت و سلامت یکی دیگر از اولویت های کاری دولت یازدهم بوده و دولت تدبیر و امید مصمم است برخی از نارسایی های حوزه بهداشت و درمان را پایان دهد.
وی تجهیز بیمارستان ها به امکانات و تجهیزات روز پزشکی، تجهیز مراکز درمانی به کادر پزشکی متخصص و مشمول بیمه قرار دادن تمامی شهروندان ایرانی را از جمله برنامه های دولت در عرصه بهداشت و درمان و رفاه اجتماعی برشمرد.
وی با اثر بخش خواندن تلاش و عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده با اتکاء به پشتوانه عظیم مردمی با کشورها و قدرت های جهان وارد مذاکره شد و با تمام توان از حقوق ملت بویژه در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای دفاع کرد و دشمنان؛ در برابر خواسته ی به حق ملت تسلیم شدند.
جنتی ادامه داد: پافشاری تیم مذاکره کننده موجب شد؛ دنیای غرب حق غنی سازی ایران را به رسمیت بشناسد و بسیاری از تحریم ها را بشکند و از میان بردارد.
*تهاجم فرهنگی
وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی همچنین با اشاره به تهاجم ناجوانمردانه و نابرابر فرهنگی علیه باورهای اعتقادی مردم بویژه نسل جوان؛ بر لزوم ایجاد و تقویت بسترها و زیر ساخت های فرهنگی در راستای مقابله با جنگ نرم و مصونیت آحاد جامعه در برابر برنامه ها، توطئه ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام تاکید کرد.
جنتی با اشاره به حضور پرصلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد: این حضور پرصلابت موجب شد؛ دولت محکم تر و استوارتر در راستای تحقق خواسته ها و مطالبات مردمی تلاش نماید.ک/2
7196/7195/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن