تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801769545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی جنتی: اولویت وزارت ارشاد ساخت سینما و تالارهای فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: علی جنتی: اولویت وزارت ارشاد ساخت سینما و تالارهای فرهنگی است فرهنگ > مدیریت فرهنگی - ایرنا نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مصمم به رونق بخشی اقتصاد فرهنگ و هنر هستیم و از تمامی امکانات کشور برای فراهم ساختن بنیه اقتصادی مناسب و مطلوب بهره می گیریم.
علی جنتی شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی اظهار کرد: آثار این دوره از جشنواره فجر برایم شگفت انگیز و افتخارآمیز بود.آثار عرضه شده برای ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در تمامی حوزه ها همچون نگارگری و خوشنویسی قابل ستایش است. مهمترین بخشهای سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد:
-حضور جوانان هنرمند کشور در ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر چشمگیر بود و توانسته بودند آثار فاخر و ارزشمندی را خلق کنند. جوانان هنرمند کشورمان آن چه را که آموخته اند علاوه بر ذوق هنری خودشان، میراثی است که از پیشکسوتان هنری این مرزو بوم کسب کرده اند.
-داشتن چنین جوانان هنرمندی برای هر سرزمینی مایه مباهات است و بر همین اساس باید با حمایت مادی و معنوی از آنان بتوانیم آثارشان را در عرصه جهانی نیز به نمایش بگذارند. این اقدام سبب خواهد شد تا علاوه بر انتقال فرهنگ و هنر ایران اسلامی به سایر جوامع بشری زمینه خودکفایی اقتصادی هنرمندان را نیز مهیا خواهد کرد.
-نیازمند ساختن بسترهای لازم برای خودکفایی هنر و هنرمندان هستیم تا این قشر جامعه که زحمات زیادی را در خلق آثار متحمل می شوند، باید جزء مرفه ترین اقشار جامعه باشند. باید به سمتی برویم که هنرمندان کشورمان نیازی به حمایت های دولتی نداشته باشند، باید به سمتی حرکت کنیم که در آینده ای نزدیک هنر ایران اسلامی بتواند اقتصادی شود و سهمی را در تولید ناخالص ملی کشور داشته باشد.
-یکی از اولویت های ما اقتصاد فرهنگ و هنر است که با جدیت پیگیر آن بوده و از تمامی امکانات کشور برای فراهم ساختن بنیه اقتصادی مناسب و مطلوب استفاده می کنیم.
-تجهیز زیرساخت ها از دیگر اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است به طور مثال باید سینماها و تالارهای بیشتری را نمایش فیلم ها و آثار هنری بسازیم. هم اکنون در مرکز کشور و پایتخت ایران اسلامی فقط تالار وحدت و رودکی و تئاتر شهر را داریم که آن هم متعلق به چند دهه گذشته بود که فرسوده نیز شده است. این برای کشوری با چنین ظرفیت عظیم انسانی، فرهنگ و هنر و تمدنی که دارد زیبنده نبوده و باید هر چه سریع تر زیرساخت های لازم برای گسترش مراکز هنری در سرتاسر کشور را فراهم سازیم.
- این اقدامات فقط از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و ما از تمامی نهاد و ارگان های غیردولتی همچون شهرداری ها، بانک ها و سرمایه دارانی که علاقه مند به هنر هستند، برای همکاری دعوت به عمل می آوریم.
45231  



دوشنبه 5 اسفند 1392 - 11:22:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن