تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802492917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت وزارت ارشاد از این جشنواره به دلیل هم نامی با شعار رئیس جمهور نبود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "پیام دهکردی" در نشست خبری جشنواره امید مطرح کرد
حمایت وزارت ارشاد از این جشنواره به دلیل هم نامی با شعار رئیس جمهور نبود
"پیام دهکردی" گفت:‌ جشنواره امید تنها به خاطر هم نامی با شعار دولت یازدهم مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار نگرفت.
به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نشست مطبوعاتی پنجمین جشنواره تئاتر امید با حضور "پیام دهکردی" موسس جشنواره امید، "افسانه ماهیان"، دبیر جشنواره، "حسین طاهری" مدیر مرکز هنرهای نمایشی و "اتابک نادری" مدیر مجموعه تئاتر شهر در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد. 






"پیام دهکردی"، موسس جشنواره، ابتدا درخصوص تاریخچه آغاز این جشنواره عنوان کرد: سال 85 به بیماری سختی دچار شدم و در دوره بازگشت به زندگی‌ام دیدگاهم دستخوش تغییراتی شد و به دنبال آروزهای دست نیافتنی افتادم که یکی از آن ایده‌ی جشنواره امید بود در نهایت سال 87 جشنواره امید با رویکرد 12 اجرا در 12 ساعت آغاز شد. 

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی جشنواره امید به ذهنم خطور کرد زنگ زلزله در ژاپن بود که دانشجویان در شرایط زلزله قرار می‌گرفتند و من هم در ذهن گفتم که چه خوب است ما هم زنگ تئاتر داشته باشیم. 

دهکردی تصریح کرد: تمام تلاش‌ ما بر این است که جشنواره امید استقلال و خصوصی بودنش حفظ کند چرا که ما چاره‌ای نداریم که به سمت خصوصی ساز برویم و این به نفع تئاتر و فرهنگ ما است.

وی گفت: امسال قرار نبود جشنواره را برگزار کنیم چراکه هیچ بودجه‌ای نداشتیم و می‌خواستم همه را در یک سالن جمع کنم که این پنجمین جشنواره امید است. 

دهکردی بیان کرد: از آقای مرادخانی به دلیل پیگیری برگزاری پنجمین جشنواره امید قدردانی می‌کنم، طی جلساتی که با معاون هنری داشتیم قرار بر این شد کمک هزینه‌هایی برای این جشنواره در نظر گرفته شود اما این بدان معنا نیست که عنوان خصوصی شدن را از دست بدهد. 

دهکردی با اشاره به نداشتن حامی عنوان کرد: امسال هرجایی که می‌توانستم رفتم تا ارگان‌های خصوصی ما در این برگزاری حمایت کنند بانک پاسارگارد یکی از ارگان‌های حمایت دهنده جشنواره ما بود اما به وعده‌های خود عمل نکرد. 

وی ادامه داد: ای کاش به زبان‌های دیگر نیز مسلط بودم تا بگم همه کسانی که به این جشنواره آمدند بدون چشم داشتی فعالیت کردند چرا که اعتلای تئاتر مملکت، اعتلای کل فرهنگ کشور است. 

دهکردی درخصوص اجرای عمومی آثار برگزیده در جشنواره امید اظهار داشت: طبق صحبت‌های که با مرکز هنرهای نمایشی شد قرار شد کارهای برگزیده اجرای عموم داشته باشد و یا اینکه معرفی نامه شرکت کنندگان تهیه کنیم و در اختیار دست اندرکاران و کارگردانان قرار دهیم. 

وی ضمن ابراز امیدواری از ترکیب جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: طی این سال‌ها مدیرانی که ندیدم که چنین منومنانه و خالصانه قدم بردارد. 

دهکردی در پاسخ به سوال مبنی بر حمایت وزارت ارشاد از جشنواره امید به دلیل هم نامی این رویداد با شعار رئیس جمهور عنوان کرد: به هیچ عنوان چنین نیتی در کار نبوده چرا که من مرادخانی را از سال‌ها قبل می‌شناختم و اگر هم اینطور باشد از نظر من اشکالی ندارد. 




خبر تکمیل می‌شود...




تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن