تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802784438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دانشگاه آزاد:رویکرد اصلی این دانشگاه توسعه در خارج از کشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون دانشگاه آزاد:رویکرد اصلی این دانشگاه توسعه در خارج از کشوراست دزفول - ایرنا - معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه دانشگاه آزاد در خارج از کشور به ویژه خاورمیانه، آسیای میانه و اروپا از رویکردهای اصلی این دانشگاه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈ تیمور علی عسگری ˈ روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول افزود:نهاد دانشگاه آزاد اسلامی با یک میلیون تومان پول امام خمینی(ره) آغاز بکار کرد و اکنون، راه بالندگی و رشد را طی می کند و به عنوان یک تجربه بزرگ در جهان مطرح شده است.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک به رقابت علمی و تعامل با دانشگاه های برتر دنیا بپردازد.
وی تبدیل دانش به فناوری و ثروت را از دیگر رویکردهای ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد.
وی اظهارکرد: تبدیل دانش به فناوری و ثروت در دانشگاه آزاد دزفول نیز با پرورش گیاهان دارویی و دیگر فناوری ها آغاز شده که امیدواریم توسعه یابد.
وی در ادامه با اشاره به نقش آیت ا... هاشمی رفسنجانی، در خلق حماسه سیاسی گفت: آیت ا... هاشمی فردی صبور و شیفته امام خمینی (ره) است، که برای خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
حجت الاسلام عسگری افزود: وی با نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری آبروی خود را کف دست گذاشت و رد صلاحیت شد، و در ادامه از دکتر روحانی حمایت کرد تا با روی کار آمدن دولت اعتدال وتدبیر کشور توسعه یابد.
وی شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را بهترین نماد همگرایی و همدلی خواند و گفت:در این شورا که با ریاست هیات امنایی آیت ا... هاشمی رفسنجانی همراه است هم افزایی وهم گرایی برای توسعه دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفته است.
حجت الاسلام عسگری همچنین با اشاره به رشادت مردم دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی اظهارکرد:آیت ا... قاضی دزفولی همواره حامی و مشوق رزمندگان در دفاع مقدس بود و دزفول برآمده از اراده عاشقانه و با استقامت ایرانی است و همچنان بالنده و سرزنده است.
معاون فرهنگی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این آیین گفت: مردم دزفول حق بزرگی بر گردن کشور ونظام جمهوری اسلامی دارند، و هرچه مسوولان به مردم دزفول خدمت کنند باز هم حقشان به خوبی ادا نشده است.
ˈ غلامعلی رجاییˈ افزود: اعتدال به دور از افراط وتفریط باید سرلوحه کار مدیران دانشگاه آزاد قرار گیرد، و امیدواریم این باشگاه فرهنگی آموزشی بتواند همچنان به درخشش خود ادامه دهد.
وی اظهارکرد:طبق گفته آیت ا... هاشمی رفسنجانی، دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی امتحان تجربه در سطوح بین المللی را دارد.
مسوول دفتر نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های آزاد خوزستان نیز گفت:نظام جمهوری اسلامی بر پایه پرورش انسان هایی با ویژگی های والا و برتر انسانی و خدمتگ بنیان گذاری شد.
حجت الاسلام ˈ عبدالباری جوانمردزادهˈ افزود:خدمت در زیر چتر ولایت و اسلام، با رویکرد اعتدال سنجی وهدایت و پرورش نخبگان،عبادت است و بالاترین عبادت این است که انسان بتواند نسلی پاک پرورش دهد تا به نظام خدمت کند.
مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد نیز گفت:باید از نادیده گرفتن فعالیت روسای پیشین، تخریب، و افراط و تفریط اجتناب کرد؛ زیرا تخریب ها بی انصافی است.
ˈ مجتبی علوی فاضلˈ افزود: دانشگاه آزاد جای افراط و تفریط نیست و باید با همگامی در توسعه کیفی دانشگاه گام برداشت.
فرماندار ویژه دزفول نیز گفت:افرادی که در هر حوزه مسوولیتی به عهده می گیرند باید از کلیه ظرفیت های موجود استفاده کنند.
ˈعبدالرضا احسانی نیا ˈ افزود:تاکنون دشمن هیچگاه نتوانسته به ما ضربه بزند و همیشه از درون ضربه خوردیم لذا مسوولان باید با همدلی و همگرایی، نسبت به رفع مشکلات و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
در این آیین ˈناصر سراج خرمیˈبه عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد دزفول معرفی و از ˈکریم رضا دوستˈ رییس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.ک/2
7278/648/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن