تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های راهبردی برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های راهبردی برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است یاسوج - ایرنا - نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سه دانشگاه آزاد جنوب کشور، گفت: برنامه های راهبردی و سند توسعه دانشگاه آزاد در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی تدوین شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم زارع روز دوشنبه در آیین معارفه معاون هماهنگی و اجرایی در دانشگاه های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تجاری سازی اختراعات و حمایت از دانشجویان، نخبگان و استادان، کیفیت بخشی به تولید علم و توسعه فناوری از مهمترین برنامه های راهبردی این دانشگاه در سال های آینده است.
وی بیان کرد: اعتلای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی، پژوهش محوری، تقویت ارتباط عمیق بین دانشگاه و صنعت، حفظ کرامت و منزلت استاد، دانشجو و دانشگاه، تقویت تشکل های دانشجویی، توسعه کرسی های آزاداندیشی و توجه به نوآوری و خلاقیت دانشجویان از سایر برنامه های مهم دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سند راهبردی 1404 خواهد بود.
زارع اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کشور به عنوان یک موسسه علمی و تخصصی پویا و بالنده امروزه به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی کشور توانسته سه بار ریاست شورای اجرایی دانشگاه جهان اسلام (FUIW) را کسب کرده و دو بار نیز به عنوان عضو هیات اجرایی دانشگاه های جهان (IAU) انتخاب شود، عنوان کرد: مقالات و سطح علمی استادان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی حرکتی ارزشمند در عرصه علمی کشور محسوب می شود.
زارع ابراز داشت: شناسایی استعدادهای بالقوه دانشگاهیان و نخبگان با هدف توسعه علم و فناوری، پژوهش های کاربردی نوآور و کارآفرین به منظور تجاری سازی ایده های خلاق رویکرد اصلی دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه جنوب کشور است.
در این آیین امیرحسین رهگشای به عنوان معاون هماهنگی و اجرایی در دانشگاه های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن