تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار ملت ایران غرب را پای میز مذاکره کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتدار ملت ایران غرب را پای میز مذاکره کشاند بوشهر – ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار، ایستادگی، عزت نفس و اطاعت از مقام معظم رهبری ملت ایران، غرب را وادار به عقب نشینی کرد و به پای میز مذاکره هسته ای کشاند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد روز شنبه در همایش میثاق فاطمیون با شهدا در شهر برازجان استان بوشهر افزود: سرمایه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست، اقتدار ملتی که یک تنه و تنها در مقابل دنیای شیاطین ایستاده و بر همه مشکلات فائق آمده، دستاورد انقلابی الهی است.
وی اضافه کرد: ایستادگی و عزت این ملت در همه عرصه ها و برهه ها از حوادث بعد از انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها و تهدیدها زمانی متبلور می شود که حضور آنها در عرصه های همبستگی چون راهپیمایی 22بهمن دشمنان را دیوانه می کند.
ابوترابی فرد بیان کرد: پرونده هسته ای ما زمانی که به شورای امنیت برده شد تنها 194 سانتریفیوژ داشتیم در صورتی که اکنون با 19هزار سانتریفیوژ و نهایی شدن 85درصد آب سنگین اراک با ما وارد مذاکره شده اند.
وی گفت: خداوند نعمت هایی چون توحید، امت پیامبر بودن و انقلاب اسلامی را نصیب ملت ما کرده است.
ابوترابی فرد ادامه داد: خداوند از میان انسان های مومن گروه خاصی را برمی گزیند که استحکام در عهد و پیمان با خدا ویژگی بارز آنهاست و صدیق و عقیده و عملشان برهم منطبق هستند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهدا در صف اول صدیقون قرار دارند آنها آنقدر ثابت قدم بودند که جان خود را دادند و به لقاءالله رسیدند.
وی گفت: ملت وارثان خون پاک این بزرگان هستند که در اولین قدم پیمان خود را با خدا و رهبری نظام محکم کردند و قرار گرفتن در مسیر آنها باعث می شود راه ما از ولایت زاویه پیدا نکند.
ابوترابی فرد اظهار کرد: کسی که بر عهد و پیمان خود با خدا مستحکم است همیشه یکرنگ است و انقلاب مدیون کسانی است که برعهد با خدا پایدار و یرنگ بودند.
وی حضور پرشور و خودجوش مردم در برگزاری یادواره های شهدا را نشان دهنده علاقه ملت به شهدا و ادامه راه آنها دانست. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن